bjornw7 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Finner ingen egen tråd for The Convention 09. Kan like godt starte en. The Convention 2009 Tid: Høstferien. Onsdag 7. Oktober til Søndag 11. Oktober. Uke 41 HVOR: Braatthallen, Kristiansund Billett pris: 550,- Billetter ligger ute på Billettservice.no The Convention 2K9 Her kan alt som har med lanet å gjøre, diskuteres Endret 30. august 2009 av bjowii Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Ingen andre som skal dit eller vurderer å dra? Dette ser jo lovende ut Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Er det ingen andre her som skal ta turen? Billettene er iallefall i hus her. Kom med posten idag Lenke til kommentar
ZayCube Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Skal bestille meg billett straks. Har allerede meldt meg på riggelista, slik at jeg får komme inn en halv time før alle de andre Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Nice! Bra noen brukere kommer med noen innlegg ang. TC 09 Ingen som vet hvor mange påmeldte det er, Altså hvor mange billetter som er solgt? Lenke til kommentar
ZayCube Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Blir vel litt vanskelig å si hvor mange billetter som er solgt hittil. Men jeg kontaktet admin her om dagen hvor jeg fikk vite at det blir stoler og bord for rundt 1000 folk. Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Satser på at det blir en del iallefall. Så det blir stemning i hallen Drar vell sammen med 10-12 stk. Bor ca 6 mil unna Kristiansund. Billettene har jeg liggende, så det er ikke noe stress nå lengre! =) Endret 8. september 2009 av bjornw7 Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 TC nermer seg nå, kun 5 dager igjen. Flere her på forumet som skal ta turen eller? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 jeg fikk lyst til og dra på dette lanet til neste helg. siden mamma skal til kristiandsund, men penga;( også må jeg ha med meg noen om jeg skal dra. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 skjønte ikke helt dette. får jeg en random plass eller ? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Random plass? Nei. Det er unummererte plasser. Så du får velge selv Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 neh. orker ikke dra dit lell Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Ditt valg, jeg har i hvertfall tro på at dette blir bra Håper på masse folk! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg skal dit ihvertfall, men jeg bor da i byen også. TC er mer morsomt visst du bor der selv, for det er ganske stort lokalt sett. Se etter en med hvit skinnstol i køa rundt 1-2 tia Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg kommer fra ei lita bygd så dette er stort i forhold til hva som arrangeres der jeg bor. 1-2 tia? Møter opp såpass tidlig altså? Hvis alle gjør det blir det vell ikke noen god plass jeg får..... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er ikke mange som gjør det, men jeg har faen ikke stort annet å gjøre på enn å vente den dagen, så da gjør jeg bare det ) er en vennegjeng som skal vente sammen da, så det blir morsomt : D Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvordan er det med plassene der inne? Vanskelig å få seg en bra plass liksom, hvis du kommer litt sent? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ess, veit da faen jeg. Har kompiser som holder av plass da. Går du på skole i Kristiansund? Hvor bor du? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Går ikke skole i Kr.sund nei. Bor ca 7 mil unna, altså i Surnadal! Endret 6. oktober 2009 av bjornw7 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ahhh, Surnadal ja.. Langt unna gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå