undrende Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg ønsker å flytte cd-samlingen fra den gamle Pc-en til min nesten nye Macbook. Sangene er stort sett mp3-filer, ca. 42 GB. Bruker itunes, og når jeg deler bibliotek kan jeg spille sangene fra Pcen på Macbooken. Jeg ønsker imidlertid å flytte filene, både pga. backup og tilgjengelighet. Hvordan gjør jeg dette enklest? På forhånd takk for hjelp. Har sittet og tuklet med dette en stund nå uten hell. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Metoden jeg har brukt som har vist seg å være raskest hittil, er å koble de to maskinene sammen med en nettverkskabel, og dele filene fra den ene maskinen (windows) til den andre (mac). Lenke til kommentar
undrende Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Metoden jeg har brukt som har vist seg å være raskest hittil, er å koble de to maskinene sammen med en nettverkskabel, og dele filene fra den ene maskinen (windows) til den andre (mac). Jeg har lagt sangene i delt mappe, men klarer ikke helt å finne sangene igjen når jeg skal hente dem på Mac´en. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Da tar du en titt på et eller flere av resultatene på denne siden. Du har gitt oss alt for lite informasjon til at vi kan guide deg med detaljerte beskrivelser Finn deg en artikkel og følg den, så løser det seg på svært kort tid. Lenke til kommentar
undrende Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Sharing var et nøkkelord, ser jeg. Å google mac + windows og files var nemlig ingen vinner. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå