Ituca Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Strenge i døra på utested. Hvor går grensen? Spørsmål helt ned. Endret 7. november 2009 av Ituca Lenke til kommentar
zaicoLasse Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 http://www.vidtomp3.com/ Denne siden konverterer diverse videosider som Youtube, Megavideo, MySpace video osv. til mp3. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et utested det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Et utested har mye mer å tape enn de har å vinne på å slippe inn og servere en 19åring. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 For å komme inn må du kjenne noen, eller kjenne noen som kjenner noen. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et utested det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar. Min erfaring er at de ikke slipper deg inn, uansett om du er sammen med 50-åringer eller 25-åringer. Som nevnt tidligere, de har mye å tape i forhold til hva de kan tjene. Hvis du kjenner vakta, så kan det hende at du slipper inn. Men det er ikke noen garanti. Har selv blitt bortvist av vakter jeg kjenner fordi jeg ikke var gammel nok. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et utested det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar. Er du 19 og kommer med 5 stk på 20-25 så går det nok fint de fleste dagene i uken. Lørdag derimot tviler jeg litt på det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Synes emnetittelen i denne tråden er talentløst dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå