Gå til innhold

Hvor strenge er vaktene på utesteder? (Oslo)

Ituca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et utested det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar.

Lenke til kommentar
Lurte bare på en ting, hvor strenge er dørvakter på utesteder (i Oslo f.eks.) hvis man er 19 år på et utested det er 20 årsgrense hvis man kommer sammen med flere som er over 20-årsalderen, og ikke er noe "fjortisgjeng"? Noen som vet eller har noen erfaringer med dette? Er det noe å satse på, selv om en annen kjenner vakta som står der? Takk for svar.

Min erfaring er at de ikke slipper deg inn, uansett om du er sammen med 50-åringer eller 25-åringer.

Som nevnt tidligere, de har mye å tape i forhold til hva de kan tjene.

Hvis du kjenner vakta, så kan det hende at du slipper inn. Men det er ikke noen garanti. Har selv blitt bortvist av vakter jeg kjenner fordi jeg ikke var gammel nok.

Lenke til kommentar

Er du 19 og kommer med 5 stk på 20-25 så går det nok fint de fleste dagene i uken. Lørdag derimot tviler jeg litt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...