Demogorgon Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) hei hovedkortet i maskina døde endelig (vannkjølingseskapade gone wrong, 3-4 månder siden, tok da med seg skjermkortet. ram og cpu ser ut til å ha det fint.), så nå må jeg ha noe nytt. antec fusion kabinett, amd 7750 BE, 4gb corsair 800mhz og et nytt 4870 er de delene som forhåpentligvis har overlevd. fant nettop MSI live diva hovedkortet mens jeg rota rundt på nett. en vill mengde utganger samt pci-e klasse d forsterker på "5x100w" for 1600kr høres så absolutt meget intresant ut i mine ører, og selvfølgelig kiler prospektet av forsterker intigrert i PC'n nyskjerrigheten min. virkelig en komplett løsning! problemet jeg kan se, er plass. pci-e16x slotten ligger kliss oppi der forsterker kortet sitter. kan derfor ikke kaste inn 4870 kortet mitt uten vidre, som er en stor skuffelse. så jeg lurer litt på om noen har gjort seg noen erfaringer med dette spesielle msi kortet? (stor fin artikkel hos Tom her) info på hovedkortet Og om det finnes after market single slot kjølere til 4870? hvis det finnes en måte å løse plassproblemet på kan jeg se for meg et fantastisk system med kjempepotensiale. bare tenk på mulighetene man kan få ved å mappe EQ, filter og alt annet direkte i software! dette er i realiteten en behringer 2496 og 2-2500 kroners forsterker i en pakke, men uten ekstra bokser under TV'n. Endret 29. august 2009 av Demogorgon Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ingeniøren som utvikler dette kortet svarer på spørsmål på avsforum: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1003579 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå