nextri Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 (endret) "Du er så fin at jeg kunne sugd den forrige som pulte deg...." Trenger hjelp til å lage en sjekketriksdatabase, så hvis du kan ett bra et kan du *link fjernet av moderator* Du kan også stemme på det sjekketrikset du synes er best. Endret 21. juli 2010 av hernil Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 "Du er så fin at jeg kunne sugd den forrige som pulte deg...." Det er bare ekkelt.. Halvor sin: "Du er ikke den fineste jeg har sett, men du er langtfra den styggeste!" Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Kan jo spørre: "HVor mye er klokka?" Hu svarer "ti på to" Du: "lyst til å pule?" hehe... etter en stund så står du der, enten med dama, eller med en blåveis. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 "Lyst til å nytelse"? -------------- a packet hits a pocket on a socket on a port, and the bus is interrupted as a very last resort, and the address of the memory makes your loppy disk abort, then the socket packet pocket has an error to report! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 "Skal vi leke støvsuger?" "Du suger og jeg brummer" slår aldri feil. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Kan jo spørre: "HVor mye er klokka?"Hu svarer "ti på to" Du: "lyst til å nytelse?" hehe... etter en stund så står du der, enten med dama, eller med en blåveis. Sikkert jeg som er treig men den tok jeg ikke. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Du: "lyst til å nytelse?" ?? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hva med Guns N'Roses gitartst, Slash's uslåelige linje; "Hei jeg er Slash, sug pikken min"... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 "Lyst til å nytelse"? Autosensur her på HW.no, skriver man fy ord så blir de autobyttet ut med andre mindre støtende ord, slik som noen seksuelle ord blir nytelse. hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hva med Guns N'Roses gitartst, Slash's uslåelige linje; "Hei jeg er Slash, sug pikken min"... Vel, "hei jeg har sett deg før" er jo en gjennganger. Men denne passer vel bedre off-topic? :oops: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 "how u doin?" må vel være det beste Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Du er støvete! La meg feie over deg! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Merkelig at denne posten fortsatt er under "annet om data". Hvorfor er det merkelig? Det er jo du selv som startet tråden. Skjer det noe med tråden, blir det vel fort en stenging og flytting til feilposter.... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 forrige gang jeg startet en tråd, ble den flyttet på under 5 min. triks: Fine lår, når åpner de? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 En i slekta mi gikk en gang bort til ei dame og sa "Du er så fin at jeg kunne spise dr!!en din me skjei" Håper han hvar full. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hey woman, get down on your knees. do you think this dick suck itself? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Til bruk på damer (eventuelt menn??) som jobber på dagligvarebutikk, kiosk eller lignende... "Hei, jeg skal ha en ti-liters-bøtte fylt med kondomer... Og forresten, nårtid er du ferdig på jobb?" Lenke til kommentar
masoval Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Fra sjekketrikssida til nextri (eller hvem den nå er sin): "· -Er du vegitarianer, eller er det mulig å få lurt inn en kjøttbit?" HIHIHI - trur eg dauer- Fyren som kom på den skulle hatt nobelprisen i artige sjekketriks. 3 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvor skal du ut i kveld Thomas? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvor skal du ut i kveld Thomas?Dæven det var bra! Må teste det i kveld ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå