Senyor de la guerra Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kjøp av stemmer kan jo ikke bevises, du må jo ikke stemme på Ap selv om du har fått en kebab for å gjøre det. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er jo i aller høyeste grad enkelthendelser men er på ingen måte koordinert.Altså er det enkeltpersoner som har bedrevet valgfusk men valgfusk for AP er det alikavel. Ikke koordinert av partiet nei. OG partiet tok oppgjøret med de skyldige i etterkant, vasket opp og enkelte "tok permisjon" etter hva jeg leser i full fart rundt på nettet. Stadig syltynt grunnlag for å anklage AP for valgfusk. Fysjom. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kjøp av stemmer kan jo ikke bevises, du må jo ikke stemme på Ap selv om du har fått en kebab for å gjøre det. Nettop. Er vel i grunn bortkastede penger å prøve denslags. Mulig det fungerer bedre andre steder i verden der du blir fotfulgt helt frem til valgurnen med en kalasjinkov i ryggen Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Så vidt jeg vet ble det hele dysset ned, og sakene henlagt. Ingen ble straffet for det. Og det som kanskje er mer betenkelig, er hvordan ap kontrollerer både polti og media, samt også faktisk de fleste andre partier på stortinget. Og det som er aller mest betenkelig, for ikke å si direkte skremmende, er hvordan ap tydeligvis også har klart å hjernevaske en stor del av folket, slk at de godtar alt ap eller ap politikere måtte finne på å gjøre. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Og hva galt har AP gjort deg? Det der er konspirasjonsteorier, og jeg antar du føler det er vanskelig å bli tatt seriøst med slike utsagn. Nei, jeg stemte ikke på AP EDIT! Å nei, ikke svar på spørsmålet, jeg kommer sannsynligvis ikke til å gidde å lese alt.. Endret 12. september 2009 av jonlem Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Regner med at uansett om Ap vinner valget eller ikke vil de fortsette i regjering. Er alt for mye uenighet på høyresiden. Sponheim og Høibråten er redd for samarbeid med andre At Sponheim og Høybråten går for en samarbaidsregjering bestående av Venstre, Krf og Høyre, burde være nok til å overbevise de mest ignorante om at de er villige til å samarbeide. De er derimot ikke villige til å samarbeide med hverken Ap eller Frp, fordi den politiske avstanden er for stor. Og for ordens skyld anses den politiske avstanden til Frp å være større enn avstanden til Ap, derav "heller Jens enn Jensen", men helst ingen av dem. Endret 12. september 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Så vidt jeg vet ble det hele dysset ned, og sakene henlagt. Ingen ble straffet for det.Og det som kanskje er mer betenkelig, er hvordan ap kontrollerer både polti og media, samt også faktisk de fleste andre partier på stortinget. Og det som er aller mest betenkelig, for ikke å si direkte skremmende, er hvordan ap tydeligvis også har klart å hjernevaske en stor del av folket, slk at de godtar alt ap eller ap politikere måtte finne på å gjøre. Det er mye betenkelig med Aps (og tilhengeres) trang til å lyve og manipulere, men nå drar du det litt vel langt. Du burde ha noen gode kilder for å støtte opp om dette. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 AP har vel ikke hjernevasket store deler av landet. Hvor stor del de har greid å hjernevaske kommer vel fram etter valget på mandag og jeg blir overasket om resultatet er over 35%. Så med andre ord er under 35% av landets befolkning hjernevasket av AP og det er ikke store deler av landet. Og husk ikke alle som stemmer AP liker APs politikk men hater AP mindre en alle de andre så dermed er andelen hjernevaskede nordmenn enda mindre. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Og husk ikke alle som stemmer AP liker APs politikk men hater AP mindre en alle de andre så dermed er andelen hjernevaskede nordmenn enda mindre. Dette er i så fall ingen grunn for å stemme på ap. Det er en grunn for å la være å stemme. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tror venstre blir med de rødgrønne jeg. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kan det ikke tenkes at det er andre senarier man frykter mere en AP. Med AP vet man i det minste hva man har om ikke annet. Det er jo ikke noe nytt og spennende der i gården. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Denne ble presentert senest for to sider siden i denne tråden. Det burde være et lite hint for enkelte. Nesten 60 prosent av velgerne mener Norge vil endre seg til det verre med Siv Jensen (Frp) som statsminister. Lenke til kommentar
krutt24 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Men de resterende 40 mener det går sinnsykt BRA !! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noe jeg ikke skjønner helt er det store snakket om "det borgelige alternativet" med KRF, V og Høyre. Det jeg ikke skjønner er at FRP og Høyre vil helt garantert bli de største på høyresiden og har gitt signaler om at de kan samarbeide, så hvorfor er ikke dette noe alternativ som folk snakker om? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Men de resterende 40 mener det går sinnsykt BRA !! Det er en svært kreativ måte å avfeie at 58 prosent IKKE liker Siv Jensen.. Angående valgfusk er det svært kritikkverdig, og jeg håper de skyldige ble dømt. Men dette var like organisert på landsbasis som en fisketur i Vefsna. Dette var enkelthendelse, og jeg fikk verken penger eller kebab før valget. Og jeg liker kebab, så det hadde vært godt med en kebab. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Eg slapper nå helt av, valgdagen e i morra, og om noen uker vil vi vel få se hva som skjer! btw syns det tar "litt" AV i slike fora som dette der mesteparten er av den yngre garde. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Slappe av? Jeg synes det er fint med litt liv og røre om temaet. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Noe jeg ikke skjønner helt er det store snakket om "det borgelige alternativet" med KRF, V og Høyre. Det jeg ikke skjønner er at FRP og Høyre vil helt garantert bli de største på høyresiden og har gitt signaler om at de kan samarbeide, så hvorfor er ikke dette noe alternativ som folk snakker om? Høyre har ikke lukket døren for Frp, men vil allikevel helst samarbeide med sentrumspartiene. Det er fordi den politiske avstanden er mindre, de kjenner hverandre bedre (og liker hverandre mer), og det vil være en mer levedyktig (mindretalls)regjering fordi den politiske avstanden til resten av stortinget også er mindre. De vil også mest sannsynlig bli større enn H og Frp, og Frp vil måtte støtte dem om de ikke vil fremstå som garantister for en rødgrønn regjering. Frps (og for så vidt de rødgrønnes) angrep på denne regjeringskoalisjonen er tom retorikk, pyntet med litt misforstått logikk som baserer seg på et falskt bilde av det politiske landskapet i Norge. Endret 13. september 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Der kan jeg og Rikspøbel være enige. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det er godt noen ser det slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå