trygvan Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvilken skal prioriteres? Noen som har noen favoritter av disse to? Eventuell begrunnelse? Slenger med, bare så dere vet at jeg vet det, at Platoon har 8.2 på IMDB, mens The Insider har 8.0. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Begge er absolutt gode filmer. Hvis du vil se begge, anbefaler jeg deg å se The Insider, rett og slett fordi Platoon koster 2,99£ på play.com. Skulle jeg valgt en, hadde nok valget fallt på Platoon. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Begge er gode filmer, men platoon er nok noen hakk over, da det er den beste filmen om vietnam krigen Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Ja, ok. Takk for tips. Da satser jeg på platoon i kveld, så får jeg heller ta igjen et gjensyn med Insider ved neste korsvei. Det er vel også Platoon jeg har dårligst forkunnskaper om og strengt tatt burde sett for lenge siden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Bare for å informere: kortere innlegg rundt og om filmer som ikke krever mange svar burde heller tas i Filmprat-tråden, så slipper vi mange små tråder, lzzm. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Personlig syns jeg Platoon var helt middelmådig. Har ikke sett The Insider så for min del hadde valget falt på den. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Valgets kvaler :!: Platoon er en kanonfilm. Men The Insider er en meget god film. Samspillet mellom Pacino og Crowe er fantastisk. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg tror ikke det valget er så høyaktuelt lenger Mister Bond. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Onsdag 29/8 er riktignok historie, men begge disse kvalitetsfilmene lever videre for all fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå