BaltusBrun Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hei. Tok i dag frem min støvete pc, men jeg har glemt passordet! Kan jeg gjøre noe? Nei, jeg har ingen viktige filr på PCen Takk på forhånd Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 til slik bruker jeg Hiren's BootCD som et pakket med utilities deriblandt active password changer, den finner passord filen til xp så kan du nulle ut passordene. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Hvor finner jeg den. Sitter med iPhonen nå. Den vanlige PCen er på rep Hvor finner jeg den. Sitter med iPhonen nå. Den vanlige PCen er på rep Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Den finner du blant annet her http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ Lenke til kommentar
audigeir Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei. Tok i dag frem min støvete pc, men jeg har glemt passordet! Kan jeg gjøre noe? Nei, jeg har ingen viktige filr på PCen Takk på forhånd Trykk F8 flere ganger under oppstart av PC så komme du ikke sikkerhetsmodus, du går da inn på brukeren og endrer passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå