Gå til innhold

Sammarbeids partner til script portal søkes!


Anbefalte innlegg

Har sett mange av disse såkalte warez sidene med ulovlig innhold i!

Da bestemte jeg meg for og lage en portal med fildeling samt social networking og script salg på hva vi lager selv til tider. Selve portalen er satt opp i Joomla og modifisert egenhendig.

 

Du må være velkjent med Joomla 1.5 & phpbb3 samt koding i php &mysql for å kunne søke stillingen.

 

Siden skal gjøre kr som pokker, men vil ha en partner som vil delta i prosjektet da man kommer lenger slik og det er masse arbeid og sette en release dato.

Mitt største prosjekt er nå og kode ferdig ett tekstbasert mafia spill på norsk kalt Capone Wars.

 

Vi leverer alt innen web ressurser enten gratis eller noe kostnad. Dette kommer helt an på hva man ser etter. Caponescriptz skal bli norges største ressurs side for script. Join oss nå!

 

Du må være til å stole på samt like sitte å chatte under utbyggingen av nettstedet.

Du skal hjelpe med å hente inn innhold, skrive nyheter, modifisere/designe relaterte ting til ting vi holder på med.

 

Det er også en fordel om du er erfaren innen photoshop!

 

 

www.caponescriptz.com

 

Kontakt meg på: [email protected] (MSN) Eller skype: KthomasM

Endret av PartyTime
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett mange av disse såkalte warez sidene med ulovlig innhold i!

Da bestemte jeg meg for og lage en portal med fildeling samt social networking og script salg på hva vi lager selv til tider. Selve portalen er satt opp i Joomla og modifisert egenhendig.

 

Du må være velkjent med Joomla 1.5 & phpbb3 samt koding i php &mysql for å kunne søke stillingen.

 

Siden skal gjøre kr som pokker, men vil ha en partner som vil delta i prosjektet da man kommer lenger slik og det er masse arbeid og sette en release dato.

Mitt største prosjekt er nå og kode ferdig ett tekstbasert mafia spill på norsk kalt Capone Wars.

 

Vi leverer alt innen web ressurser enten gratis eller noe kostnad. Dette kommer helt an på hva man ser etter. Caponescriptz skal bli norges største ressurs side for script. Join oss nå!

 

Du må være til å stole på samt like sitte å chatte under utbyggingen av nettstedet.

Du skal hjelpe med å hente inn innhold, skrive nyheter, modifisere/designe relaterte ting til ting vi holder på med.

 

Det er også en fordel om du er erfaren innen photoshop!

 

 

www.caponescriptz.com

 

Kontakt meg på: [email protected] (MSN) Eller skype: KthomasM

 

 

Kontakt meg =) Haster litt med en partner til dette. Blir mye moro samt døtid å kvele xD

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Folk som skal gjøre jobben for meg??

 

Leter ikke etter gratis arbeidskraft! Les da...

Prosjekter er dødfødt om man ikke er ett panel av folk med ideer! ;)

Jo fler jo bedre.. Greit å ha ei side oppe som tjener penger av seg selv..

Kontakt info er ovenfor..

:innocent:

 

BTW... Jeg kan både photoshop å nett koding så ikke tenk på det..

Merker alltid en skepsis ved slike innlegg jeg legger ut til tider.

www er lett å misforstå!

Endret av PartyTime
Lenke til kommentar

Når du søker etter profesjonelle så er det en god ide å gjøre det på en profesjonell måte.

 

En ting som vil hjelpe veldig er om du lærer deg å skrive. ;)

 

Siden jeg er så snill så har jeg hjulpet deg litt på veg her.

 

 

Sammarbeids partner til script portal søkes!

 

Har sett mange av disse såkalte warez sidene med ulovlig innhold i!

Da bestemte jeg meg for og lage en portal med fildeling samt social networking og script salg på hva vi lager selv til tider. Selve portalen er satt opp i Joomla og modifisert egenhendig.

 

Du må være velkjent med Joomla 1.5 & phpbb3 samt koding i php &mysql for å kunne søke stillingen.

 

Siden skal gjøre kr som pokker, men vil ha en partner som vil delta i prosjektet da man kommer lenger slik og det er masse arbeid og sette en release dato.

Mitt største prosjekt er nå og kode ferdig ett tekstbasert mafia spill på norsk kalt Capone Wars.

 

Vi leverer alt innen web ressurser enten gratis eller noe kostnad. Dette kommer helt an på hva man ser etter. Caponescriptz skal bli norges største ressurs side for script. Join oss nå!

 

Du må være til å stole på samt like sitte å chatte under utbyggingen av nettstedet.

Du skal hjelpe med å hente inn innhold, skrive nyheter, modifisere/designe relaterte ting til ting vi holder på med.

 

Det er også en fordel om du er erfaren innen photoshop!

 

 

www.caponescriptz.com

 

Kontakt meg på: [email protected] (MSN) Eller skype: KthomasM

Endret av BlueEAGLE
Lenke til kommentar

Du fremstår ikke veldig seriøs, og det er ikke akkurat veldig lett å ta den siden din så veldig seriøs heller!

http://caponescriptz.com/products.php?prod...Millioner-chips, det der tror dere virkelig folk går på?

 

Har sett mange av disse såkalte warez sidene med ulovlig innhold i!

 

Måten dere "liksom" selger chips på over her, er vel strengt tatt IKKE lovlig, så hva gjør siden deres så mye bedre enn de andre "såkalte warez sidene med ulovlig innhold"?

Endret av YaNkEs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...