Yuri555 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Komponentene som er i pcen er -XFX Radeon HD4870 -ASUS P5Q-EM, G45, Socket-775 -Corsair Dominator TWIN2X PC8500 4GB DDR2 -3stk Samsung Spinpoint 1 (1000gb) -Corsair 650w PSU -CoreDuo2 8400 Bruker HDMI (helt ny kabel) inn i min Yamaha RX-V3900. Føler at det skurrer når jeg har litt høyt volum. Når jeg spiller av Blu-ray eller CD via min sony bdp-350 spiller så er det helt fint. Så da er det HTPC som har feilen , noe anning hva det er ? Jeg benytter WMP Klassisk og VLC (nyeste versioner) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 hdmi kabel kvalitet har "ikke en dritt å si" så lenge det kommer bilde og lyd fungerer kabelen godt nok. så kabelen kan du trekke ut av hele sammenhengen. om det er komprimert musikk du mener er litt uklar, er nok dette for at det er dorlige rips, eller at programmet som har encoda musikken har "normalisert" lyden. eventuelt kan det være programmene du bruker/ codec som normaliserer lyden uten at du er klar over det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå