Gå til innhold

Hvordan kjøpe på US Marketplace?

Stigah

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har veldig lyst på et spill som bare befinner seg på US Marketplace. Jeg har veldig lyst til å kjøpe dette, men vet ikke hvordan.

Jeg har skrevet inn kontonr, valgt type, navn, osv. Men jeg er usikker på hva jeg skal skrive inn på "Billing information". Jeg er jo nødt til å skrive inn den riktige infoen her. Jeg har ikke muligheten for å velge land, men bare stat. Jeg valgte da Tennessee, med ZIP koden 37995, men fikk da opp en error kode.

Jeg har gjort dette på PS3'en før, og tror det var samme prinsipp der. Var nødt til å velge en stat, og skrive inn ZIP koden.

Men er det altså noen som vet hvordan jeg gjør det? Virker norsk MasterCard i det hele tatt på US Marketplace? Jeg kan godt prøve Visa.

Jeg søkte litt på google, men til ingen nytte.

Jeg har veldig lyst på dette spillet, ettersom det ikke er på EU store. Er ikke sikker på om det kommer engang :S

Men uansett, er det noen her som vet hva jeg må gjøre, for å kjøpe det på US Store?

Jeg takker på forhånd :)

Mvh. Stigah

(PS: Dette innlegget ble skrevet i hastverk, og kan inneholde skriveleifer)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg søkte på et firma i USA, tok zip-code fra stedet -- og har nå lastet ned Aegis Wing gratis.

Kanskje de "fikset" dette slik at vi i europa må ta til takke med lavmålet vi blir servert av xbox i europa?

(Hvorfor i alle helveter er prisene så mye høyere og spillene så mange færre og "events" ikke-eksisterende her i europa egentlig?!?!)

Lenke til kommentar
å bruke norsk mastercard eller visa funker dårlig, men du kan kjøpe poeng fra en av de vanlige plassene og senere fylle på poeng på din us-konto.

(de vanlige poeng plassene er da: maximuscards,jasper1675 og xboxliveuk76)

Skjønte ikke helt dessverre. Skal jeg kjøpe maximuscards, jasper1675 eller xboxliveuk76 for å få inn poeng? Nesten som Playstation kortene som kommer snart, som vi kan kjøpe på Narvesen, osv?

Lenke til kommentar

Forresten, tror dere at dette går:

Jeg lager en bruker, med brukernavnet stigah, og med emailen [email protected]. Denne befinner seg i Norge. Jeg kjøper da 1000 Microsoft Points. Etterpå så endrer jeg emailen, til f.eks. [email protected], som befinner seg i USA. Jeg har da dermed 1000 Microsoft Points, for det er jo på samme bruker.

Tror dere at dette går? Eller er poengene på emailen, og ikke brukeren?

Håper dere skjønte hva jeg mente.

Mvh. Stigah

PS: Eller vil jeg fortsatt ha tilgang til EU Marketplace?

Endret av stigah
Lenke til kommentar
å bruke norsk mastercard eller visa funker dårlig, men du kan kjøpe poeng fra en av de vanlige plassene og senere fylle på poeng på din us-konto.

(de vanlige poeng plassene er da: maximuscards,jasper1675 og xboxliveuk76)

Skjønte ikke helt dessverre. Skal jeg kjøpe maximuscards, jasper1675 eller xboxliveuk76 for å få inn poeng? Nesten som Playstation kortene som kommer snart, som vi kan kjøpe på Narvesen, osv?

korrekt, du kan også kjøpe disse poeng på elkjøp. Noe dyrere, men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...