spetter Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Har et "lite" problem som dukker opp når spiller eldre spill som f.eks black & white 2. Tror det kun gjelder "noen" eldre spill slik som bw2, og ikke alle spill. Ved nyere spill jeg spiller har jeg ikke dette problemmet. Jeg kan spille BW2 en stund for plutselig fryser bilde i spillet. Frysningen var noe rundt 1 sekund før skjermen blir helt svart. Dvs, lampen på skjermen blir gul som om skjermen ikke mottar noen signaler fra pc i det hele tatt. Musikken fra spillet går fortsatt dog når dette skjer. Tror det kun gjelder "eldre spill" og ikke nyere. Hva kan dette komme av ? Jeg kjører Win7RC 64 bit. Kan dette gjelde et problem i bw2 i win7 generelt. Eller kan det komme av at jeg kjører 64 bit ? Kan det hjelpe å nedgradere til win7rc 32 bit eller winxp 32 bit ? Endret 29. august 2009 av spetter Lenke til kommentar
spetter Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 hmm. Ingen respons ? Kan det være "dårlige" eller ikke eksisterende drivere til win7(rc) 32/64 bit ? bruker som sagt Vista 64 bit sine drivere i Win7 til hovedkortet. Fantes ikke win7 drivere på asus sine nettsider til hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå