Sigurdl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hei Trenger hjelp med eit forum på ei nettside. Nettsida det gjeld er www.jersey.no og eg brukar Nvu til og redigere. Har ikkje den største kunnskapen innen html Takker så mykje for alle svar . Håper det er nokon der ute som kan hjelpe!!!! Sigurdl Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvis du forteller oss hva du trenger hjelp til så kan det hende vi kan hjelpe deg. Vil du ha hjelp til å sette opp et forum på nettsiden din? Du har flere muligheter, som å laste ned et eksisterende forum og installere det på serveren, programmere et forum fra bunnen av eller benytte deg av større sider hvor de tilbyr forum til mindre nettsider som din egen. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Laste ner eit eksisterande og instalere det på serveren... Trenger så hjelp til hvor eg skal få tak i det. (Helst gratis) og hvordan instalere vis nokon kunne vore greie og hjelpt meg med det. Takker for svar! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nå er det lenge siden jeg har vært borti valg og installering av forum, men jeg husker jeg foretrakk FluxBB. Det er enkelt å sette opp, tar liten plass og passer til de fleste mindre nettsider. Alternativt kan du ta en titt på denne: http://www.forummatrix.org/wizard.php Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Skal laste ner og sjå kva eg kan få til Lenke til kommentar
program Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 PhpBB er veldig bra med avanserte og enkle instillinger, og det er gratis. FluxBB har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Kome igang med instalasjon av phpBB men har kome på noko problem i databasekofigurasjonen:S Kva skal stå i: Databaseserverdomene databaseserverport og tabellprefiks i databasen Takker for svar Lenke til kommentar
program Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 REgner med at du bruker et webhotell? I så fall har du sikkert fått en mail med informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå