NoaX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Har ett irriterende problem med at når jeg booter opp og ubuntu screen kommer opp og der man kan enten kjøre cden eller isntalleres. så jeg Trykker på installer ubuntu men på neste side skjer det ingen ting, er bare helt svart og ventet minst i 40min før jeg avbryter. Har noen vert borti dette problemet før ? Fint om noen kunne hjelpet meg før jeg snart klikker helt Endret 3. september 2009 av NoaX Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hva skjer hvis du starter ubuntu live å installerer derfra da? Lenke til kommentar
NoaX Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Akkurat det samme helt svart. Har alldrig prøvd ubuntu før men det skal jo ikke være så veldig vanskelig igrunn heller. Har itelleg prøvd og boote det igjennom inne i vista men da ble det bare feilmelding helt til slutt med user-app og noe greier. Kan det kansje være selve 9.04 som er ubrukelig ? Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Problemer med installasjon kan ofte løses med å bruke "Ubuntu alternate". Denne er tekstbasert men er ikke noe vanskelig. Du kan laste denne ned fra samme sted som du lastet ned Ubuntu. Lenke til kommentar
NoaX Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Lasted ned 8.04 og da kom jeg ett skritt til der loader etter man har trykket på install men da bare stopper det opp. Etter ett par sekunder stopper hele loade greia. Kan det være noe med filsytemet ? Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Prøvå brenne CDen på så lav hastighet som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå