Meh. Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hei, jeg har hatt Saitek Cyborg tastatur og mus i litt over et år nå, men idag merka jeg plutselig at venstreknappen henger seg opp av og til. Når jeg spiller CSS og er avhengig av å skyte fort og til riktig tid, er dette veldig irriterende. Jeg trykket en gang, men det skjedde ikke noe, men da jeg prøvde å trykke hardere på knappen funka det. Jeg synes det er unødvendig å måtte mose knappen hard ned hver gang jeg skal skyte, siden det tar lenger tid, og det gjør at jeg fokuserer på noe helt annet en selve spillet. Har noen andre her opplevd det samme, eller vet noe om hvordan jeg kan fikse det? Takk for all hjelp! Endret 29. august 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Prøv å ta av tasten og se om det er støvete nedi der. Edit: Trodde du mente tastaturet. Du kan jo prøve å blåse litt inni musa ved knappen der om du kommer til. Endret 29. august 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Prøv å ta av tasten og se om det er støvete nedi der. Edit: Trodde du mente tastaturet. Du kan jo prøve å blåse litt inni musa ved knappen der om du kommer til. Jeg glemte visst å si at jeg snakka om venstreknappen på musa Jeg har prøvd å blåse, men det er vanskelig å få løfta noe særlig på knappen. Det har dessverre ikke hjulpet så mye til nå Endret 29. august 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Du har vel egentlig ikke så mye annet valg enn å skru den opp. Er det garanti på den enda da? Du kan jo kanskje ta den med til et firma som driver med pc og få de til å se på den for en liten slant. Endret 29. august 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Det står at det er 2 års garanti på den så da kan jeg vel sende den inn bare jeg finner ut hvor jeg kjøpte den osv Jeg har klart å få løfta opp knappen litt mer menn det hjelper ikke stort :/ Det er noe dritt å måtte sende så å si alle elektriske apparater til service osv. MP3'n, musa, PC'n, mobilen, kamera... Det er noe dritt Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er det som er den store ulempen med å handle på nettet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Det virker som om knappen har blitt litt bedre de siste dagene Endret 31. august 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 ...og nå er den enda værre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå