Gå til innhold

[Løst]Half-Life 2 Complete Pack. Hvor kjøper jeg den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke du får kjøpt sånne pakker i butikken.

Hvorfor skal du kjøpe det i butikken? Eneste fordelen med og kjøpe det i butikken er at du får esken med pluss at i butikken er det mye dyrere.

Edit: Denne skal i Half-Life delen av forumet btw.

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Valve selger ikke sånne type pakker i butikken, det blir for mye styr. Hvorfor ikke kjøpe den på steam?

Fordi jeg er 13 år og ikke har kredittkort.

Får du lov til å spille 16 års spill av mamma da?

Hehe. Viste det spørsmålet ville komme. Ja det får jeg. Og det at spillet er 16+ har ikke så mye å si. Team Fortress 2 er 16+, er det skummelt/super blodig? Det er som tom og jerry med tegneserie blod. Og jeg blir ikke så lett påvirka av spill. Får liksom ikke lyst å skyte folk med hagle bare fordi jeg spiller CS liksom.

Lenke til kommentar
Fikk akkuratt Garrys Mod. Og som de fleste foreldre er mamma opptatt av at jeg ikke spiller for mye data. Og hun er i tilleg skeptisk til steam. Jippi.

Det er helt trygt og handle hos Steam.

Du får også kvitering på alt du kjøper der som du kan skrive ut.

Hadde selv vært skeptisk om jeg hadde hatt en sønn som ville kjøpe noe med mitt visa kort på internet, men idette tilfelle er det helt trygt. Du skriver inn kort infoen, blar deg videre så er det betalt og du kan laste det ned til din steam-konto.

Vet ikke hvordan du skal berolige slike foreldre, du får bare spørre pent og si at du skal være snill frem til neste jul.

Edit: Denne skal i Half-Life delen av forumet btw.

Nei, dette er riktig forum-del.

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...