Glader Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hei jeg har tenkt til å kjøpe HIS Radeon HD 4850 512MB GDDR3, Men har null aning om strømtilførselen min klarer å kjøre dette ? Tror Strømforsyningen min har 350W. Står det på DC output i hvertfall. Og satser på at det betyr hvor mye W strømtilførselen har. Her er en link til Skjermkortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=386866 Takk Lenke til kommentar
Glader Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Foresten la ikke merke til at det sto " Anbefalt Strømforsyining 450W :S Det betyr vel at jeg ikke bør ta sjansen på å kjøpe det ? I så fall noen som kan nevne noen bra som ikke trenger så himla my strøm, og sånn at jeg slipper å kjøpe strømforsyining også ? Lenke til kommentar
Glader Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Foresten la ikke merke til at det sto " Anbefalt Strømforsyining 450W :S Det betyr vel at jeg ikke bør ta sjansen på å kjøpe det ? I så fall noen som kan nevne noen bra som ikke trenger så himla my strøm, og sånn at jeg slipper å kjøpe strømforsyining også ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå