dronjom Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Altså leken går ut på at man tar fingrene på alle bokstavene i fornavnet sitt, og trykker dem ned et par tre ganger til alle bokstavene er kommet med. Etter dette prøver man å finne noen ord man kan lage ut av bokstavene. Man kan også prøve å gjette på hvilket navn den forrige har. Jeg begynner: ainlide - lide da dal land lade den din den del Endret 31. august 2009 av dronjom Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Ida = adidiadiadi Lekkert! Edit: Tror det virkelig er på tide med et navnebytte. Endret 12. oktober 2009 av The Idanator Lenke til kommentar
slish Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 evginls - veg sving svinge svin velg sile sil lev liv siv slev gli gin vis seig glis glise linse vise line svelg vinge seng sel nes ... osv Bonuspoeng for å gjette mitt namn! (Nokre av bokstavane blir brukt to gongar i namnet) Eg antar dei to første heiter Ida og Daniel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå