tormoddf Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Gearbox-skytespillet Borderlands ser mer og mer lovende ut for hver gang vi ser det. Les mer Lenke til kommentar
Burke Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 yay dette blir bare nam! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Dette ser veldig lovende ut Endret 29. august 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Her har jeg bare å sette av penger ser jeg Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Artig trailer musikk ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hmm grei spillbarhet, men liker ikke tegnefilm grafikken. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg digger grafikken Og det med at man kan spille sammen med tre venner online er konge! Slike type spill passer perfekt til samerbeidsmodus online Lenke til kommentar
josh Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg digger grafikken Ditto, det var noe av det som gjorde spillet til noe annerledes. Gleder meg! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dette såg ut som det var rettet mot fjortisser.. Hiv inn mest mulig våpen og gjør minst mulig med grafikken og håp på det beste... Nei takk Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 @b00n Rettet inn mot "fjortisser"? Selfølgelig retter man spillet inn mot fjortisser når man gir den "Mature" rating....? Greia er det at når du har spilt spill som Halo, Half-Life, Gears of War og Fallout 3, så har man lyst på eit avbrekk med eit spill som man kan ha det utrolig gøyt med, som har stil, og som har ein ENORM re-play verdi. Gearbox hadde ein "ulta-über realistisk" grafikk før, men valgte å gå over til noko som gjer at folk får hakeslep. Vellykket sier eg. Alle skal få lov til å ha sin eiga meining... Alt eg kan sei er: LØP OG KJØ....BESTILL! Lenke til kommentar
silinox Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Syns det ser kult ut men var litt usikker på tegnefilm grafikken det ser liksom så "barnslig ut" Lenke til kommentar
ramblerman Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 ser helt genialt uT!" digger grafikken Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er det bare meg eller er den en svart strek rundt alt? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Eneste bra som jeg synes er med dette spillet er Claptrap traileren. Selve spillet ser rimelig kjedelig ut spør du meg, selv om 4 player coop sikkert kan være gøy. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor syns du det ser kjedelig ut? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hvorfor syns du det ser kjedelig ut? Vet ikke helt egentlig, det er jo egentlig ikke noe grunnlag jeg har for å mene det. Bare det at de fokuserer så veldig på at man skal kunne få så utrolig mye forskjellig våpen og fiender gjør at jeg blir skeptisk til resten. Ler så jeg griner av claptrap traileren, og det virker jo humoristisk i det minste, men jeg velger inntil videre å forholde med skeptisk til det, så får jeg heller bli posetivt overrasket om jeg skulle ta feil. Endret 1. oktober 2009 av archongamer Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kanskje bedre det ja, husker jeg hadde sykt høye forventninger til FarCry 2, og når det kom var det ikke i nærheten av hva jeg trodde det var, det var nedtur det. Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 "Ved samarbeidsspilling fungerer en av spillerne som vert for spillet, og da er det den spillerens lagrede spill som gjelder. De andre tar med seg sin rollefigurer (med de nivåer, våpen og annet det måtte medføre), men oppdrag som utføres blir kun lagret på vertens spill." Dette er faktisk feil. Alt man gjør i co-op blir også lagret, for alle spillerene. Erfaringspoengene man tjener opp og våpnene man finner blir lagret. Men hvis man gjør en quest/et oppdrag i co-op vil også det bli lagret hvis man ikke har gjort det før i sitt eget spill. Kilde: http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=72366. Det haTts og ennui sier er det viktigste. Men altså, oppdrag som gjøres i co-op blir lagret for alle som deltar. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kødder du?! Det er jo konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg