Pansergnom Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=132052 <--- 1000 kroner mer enn andre identiske kort? 3 365,- Hva tror dere, er dette en skrivefeil eller seriøst? Kortet er jo like dyrt som noen av de billigste GTX 295 kortene. Jeg ser at det er mange av kortene som har samme varenr som dette kortet bare at dette kortet har Matrix foran varenavnet, er dette bare en gimmick eller tror dere dette kortet er mat? Endret 29. august 2009 av Pansergnom Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Tror det er seriøst siden det er matrix,fikk nettopp et kort derfra og det var et annet kort en det som var avbilda på hjemmesiden deres,og jaggu meg var det svære hakk i det og med flere feil så det er min bakgrunn for at jeg tror prisen er seriøs Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Hva skjermkort fikk du da, og hva skjermkort var avbildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå