w0o0t Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Gjelder pc selvsakt, enten det er windows, mac, ubuntu eller noe annet OS. På Mac G4 laptopen min greide jeg å ha den på i hele 40 dager På Windows XP Home laptopen min har jeg 3 uker som pers. rekord. Min nettopp formaterte og ny innkjøpt desktop gamerrigg er rekorden 1 dag pga maskinvare, updates, drivere, programvare osv. Håper å sette ny pers rekord på 3 uker på Windows XP Pro Whos next? (Edit: Admin kan gjerne flytte tråden til rett plass om den ikke passer her) Endret 29. august 2009 av w0o0t Lenke til kommentar
avo Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Gjelder pc selvsakt, enten det er windows, mac, ubuntu eller noe annet OS. På Mac G4 laptopen min greide jeg å ha den på i hele 40 dager På Windows XP Home laptopen min har jeg 3 uker som pers. rekord. Min nettopp formaterte og ny innkjøpt desktop gamerrigg er rekorden 1 dag pga maskinvare, updates, drivere, programvare osv. Håper å sette ny pers rekord på 3 uker på Windows XP Pro Whos next? (Edit: Admin kan gjerne flytte tråden til rett plass om den ikke passer her) 3 år, 4 måneder, og noen dager - NT 4.0 server, på Netfinity 5500 server (om den regnes som PC) Lenke til kommentar
w0o0t Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Jada, server osv kan også komme her. Nice up btw Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 En gammal stasjoner PC som hadde vært på hele sommeren uten at jeg visste det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Denne gamle shiten med XP Home hadde stått på i 51 dager da jeg booten den for en ukes tid siden. Men tror ikke det er rekorden min. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 93 dager med Vista på jobblaptopen. Homeserveren jeg hadde sto vel på i 2 år før den ble kverket av lynet Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 2 mnd på en eksperimentserver med linux ubuntu server Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Rekorden ligger vell på rundt 2 år og et par måneder, men det var der jeg bodde tidligere hvor jeg hadde noenlunde stabil strømtilførsel. Status på maskinene nå er: trådløst aksesspunkt (dd-wrt): up 88 days, 6:25 server: up 90 days, 3:44 arbeidsstasjon: up 18 days, 3:22 jobbmaskin: up 22 days, 7:28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå