Gå til innhold

BK: Lamborghini Reventon Shoot 1

kenmyh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var klar over at det ble litt mørkt. Det så jeg selv, men syns det var litt kult. Ser nesten ut som om bilen kommer ut av det mørket, -nesten-.

Men ellers så hadde jeg veldig dårlig lysforhold på rommet, og det hjalp lite å treffe fra gardina. Fikk jeg refleksjoner som jeg ikke ville ha med i bildet.

Skal prøve på nytt igjen i kveld, eller i morgen/tirsdag. Så får vi se hva som kommer frem da :)

Men takk for all kritikk! Alt hjelper :)

Lenke til kommentar
Vet ikke om det ble så mye bedre, men man ser i hvert fall mer av bilen ;)

Det ble mye verre. Originalen var uendelig mye bedre. Ikke forstår jeg at det skulle være noe vanskelig å se at det er en bil (så jo med en gang at det var en Lambo til og med), heller ikke at det er for mørkt på de delene av motivet som er belyst. Men alt under og til høyre var jo en smule mørkt, men det ødela ikke bildet for meg. Du kan sikkert eksperimentere videre med dette, men ikke slik som i #2 for min del...

Lenke til kommentar

Oooh - en Reventon er en genial idé til modellbilshoot - den har noen av tidenes sinteste linjer. Hmm - kom på en annen bil jeg må få kjøpt meg.. :)

Spennende, men jeg kunne tenkt meg litt mer hinting av detaljer i det mørke området - blir litt for massivt mørke. Ellers fint med lys og refleksjoner i panser og rute. :)

Lenke til kommentar

Likte bildet jeg, Lambo som lusker seg rundt hjørnet. Men at man ser med en gang at bakgrunnen er gardiner ødela litt. En annen bakgrunn i bildet ville lurt meg til å tro bilen var ekte.

Likte bildet jeg, Lambo som lusker seg rundt hjørnet. Men at man ser med en gang at bakgrunnen er gardiner ødela litt. En annen bakgrunn i bildet ville lurt meg til å tro bilen var ekte.

Lenke til kommentar

Nemlig, jeg syns også gardina ødela litt. Skal se om det ikke er mulig og få til en annen bakgrunn, og litt annen lyssetting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...