kenmyh Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hey! Jeg kjøpte meg en ny modellbil i går, og tok noen bilder av den. Ble virkelig ikke fornøyd med noen av dem. Men her er det jeg er mest fornøyd med. Noen som har noen tips, ris/ros? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Vanskelig å se at det i det hele tatt er en bil. Var det en siluett du skulle lage, så bør hele bilen være med, eller nok til at man ser hva det er. Jeg tror du bør prøve å åpne opp gardinene og la lyset slippe inn. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ble alt for mørkt dette. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikk, og at bilde skal legges inn som vedlegg, ikke linkes til fra ekstern server. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM.. Rapportér dette innlegget når bildet er lagt inn på nytt som vedlegg, så vil innlegget bli slettet av moderator. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ble for mørkt og jeg tror det hadde blitt bedre hvis man så mer av bilen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Likte det. Men hadde vært bedre om det hadde vært litt lysere, og at du så mer av bilen. Og Reventon er en fet bil Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Var klar over at det ble litt mørkt. Det så jeg selv, men syns det var litt kult. Ser nesten ut som om bilen kommer ut av det mørket, -nesten-. Men ellers så hadde jeg veldig dårlig lysforhold på rommet, og det hjalp lite å treffe fra gardina. Fikk jeg refleksjoner som jeg ikke ville ha med i bildet. Skal prøve på nytt igjen i kveld, eller i morgen/tirsdag. Så får vi se hva som kommer frem da Men takk for all kritikk! Alt hjelper Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Prøvde nå og redigere det litt i Photoshop. Vet ikke om det ble så mye bedre, men man ser i hvert fall mer av bilen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vet ikke om det ble så mye bedre, men man ser i hvert fall mer av bilen Det ble mye verre. Originalen var uendelig mye bedre. Ikke forstår jeg at det skulle være noe vanskelig å se at det er en bil (så jo med en gang at det var en Lambo til og med), heller ikke at det er for mørkt på de delene av motivet som er belyst. Men alt under og til høyre var jo en smule mørkt, men det ødela ikke bildet for meg. Du kan sikkert eksperimentere videre med dette, men ikke slik som i #2 for min del... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Oooh - en Reventon er en genial idé til modellbilshoot - den har noen av tidenes sinteste linjer. Hmm - kom på en annen bil jeg må få kjøpt meg.. Spennende, men jeg kunne tenkt meg litt mer hinting av detaljer i det mørke området - blir litt for massivt mørke. Ellers fint med lys og refleksjoner i panser og rute. Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Venter på nytt kamerautstyr, så da skal jeg nok få til enda mer. Men kan prøve mer med det jeg har allerde! Skal se om jeg får til noe i morgen, da jeg har fri hele dagen! Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Oooh - en Reventon er en genial idé til modellbilshoot - den har noen av tidenes sinteste linjer. Jeg er helt enig! Jeg skal få til enda bedre shoot av den! Lenke til kommentar
N-pimpd Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Likte bildet jeg, Lambo som lusker seg rundt hjørnet. Men at man ser med en gang at bakgrunnen er gardiner ødela litt. En annen bakgrunn i bildet ville lurt meg til å tro bilen var ekte. Likte bildet jeg, Lambo som lusker seg rundt hjørnet. Men at man ser med en gang at bakgrunnen er gardiner ødela litt. En annen bakgrunn i bildet ville lurt meg til å tro bilen var ekte. Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Likte bildet jeg, Lambo som lusker seg rundt hjørnet. Men at man ser med en gang at bakgrunnen er gardiner ødela litt. En annen bakgrunn i bildet ville lurt meg til å tro bilen var ekte. Nemlig, jeg syns også gardina ødela litt. Skal se om det ikke er mulig og få til en annen bakgrunn, og litt annen lyssetting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå