Sandmarken Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg får ikke logget på det trådløse nettverket på min htc hero. Skriver inn riktig passord og trykker koble til, men ingenting skjer. Noen som har samme problem eller løsning? Lenke til kommentar
Eliah Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg hadde samme problem, det var fordi SSID'en min innehold en "_" Prøv å endre SSID til kun vanlige tegn Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Henger meg på denne. Jeg har full signalstyrke på min wifi på Hero'en, men det er umulig å koble på nettet. Har prøvd med både OneCall og Chess simkort. Finner ikke andre med akkurat det samme problemet på nettet/google Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg får ikke logget på det trådløse nettverket på min htc hero. Skriver inn riktig passord og trykker koble til, men ingenting skjer. Noen som har samme problem eller løsning? Greit om du forklarer hva du gjorde og ikke bare skrive "løst"? Det kan være andre som trenger den informasjonen Lenke til kommentar
Makky Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Henger meg på denne. Jeg har full signalstyrke på min wifi på Hero'en, men det er umulig å koble på nettet. Har prøvd med både OneCall og Chess simkort. Finner ikke andre med akkurat det samme problemet på nettet/google Har det samme problemet hos en bekjent. Vi har samme type router, hos ham vil ikke min eller hans hero koble seg opp. Hos meg kommer begge på nett. Med Wifi-analyzer kan det virke som signalet hos ham blir forstyrret av noe, så neste steg er å flytte boksen og teste. Last ned det analyse-programmet på telefonen og se på signalet. Og simkortet har ikke noe å si når telefonen kobler seg opp mot trådløst Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ignen som har noen forslag på hvordan løse dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå