bkf_94 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Heisann I kveld skal eg opp til en venn og se en film. Hos han kommer to andre venner av oss, en gutt og en jente. Eg liker den jenten veldig godt, foreløpig er vi venner men eg vil at det skal være mer. Eg vet at hun jenten liker meg godt også men eg vet ikke om hun har lyst på mer mellom oss. Eg tror han ene vennen som kommer på besøk liker henne, og eg tror hun liker han også (men tørr ikke inrømme det). Hvis ikke eg prøver meg på henne i kveld så tror eg at han andre kommer til å gjøre det istedenfor. La oss si vi ser på film og hun sitter ved siden av meg, noen tips til hvordan eg kan bevege meg derfra?? Takker for alle svar :) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Spør henne rett ut, du får ikke noe verre enn et nei. Du kan jo starte med å legge handa di rundt henne og se hvordan det går først Pass på så ikke jenta ødelegger vennskapet deres da Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Som han oppforbi meg sa, legg armen rundt henne å sett deg nerme henne å se hva hun gjør ! Endret 29. august 2009 av Ipwnju Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Spør henne rett ut, du får ikke noe verre enn et nei. Men var vi ikke forbi det stadiet hvor det funka da vi selv var 14-15 (født i 94?)? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 aldri spør ein jente om hu liker deg, si at du liker henne og ikke forvent et svar. vist du spør ei jente om noe sånn kan hun blir overraska og satt opp i et hjørne:p ingen linker press. Du er aldri for gammel til å fortelle ei jente at du like hu. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Aldri snakk om hva du føler før dere er godt på vei til å bli sammen.. Det fungerer bare i hollywood-filmer.. Vis henne hva du føler ved handlinger. For å ta eksempelet du selv skrev.. Når dere sitter ved siden av hverandre i sofaen, sitt litt ekstra nær henne. Sjekk hvordan hun reagerer på det, og så lenge hun ikke trekker seg unna deg, prøver du deg med å legge en arm rundt henne. Vis henne at du er en selvsikker fyr som vet hva han vil ha, og tør å gå for det. Lykke til, og hold oss oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå