Stream Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Er så mange som bare skriver om negative opplevelser her i forumet...så jeg tenkte det er greit med litt positive ting også Kjøpte en Samsung 80GB harddisk fra Multicom i januar...forrige uke streiket den og hadde fått en del bad sectors. Sendte den derfor inn på lørdag og i går fikk jeg melding om at en ny var innlevert på posten og på vei til meg Ettersom de har slutta med Samsung harddisker får jeg en Western Digital i stedenfor...er vel greit nok det...husker at gamle WD disker støyet ganske mye, men de har vel blitt bedre på det området med årene de også? Uansett...synes det er bra av Multicom å være såpass kjappe med å feilsjekke og sende ut nytt produkt (har selv jobbet på lager...og det siste vi gjorde der var å ta hånd om reklamasjoner...sånn tror jeg det er mange steder...forståelig nok). Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Er så mange som bare skriver om negative opplevelser her i forumet...så jeg tenkte det er greit med litt positive ting også Kjøpte en Samsung 80GB harddisk fra Multicom i januar...forrige uke streiket den og hadde fått en del bad sectors. Sendte den derfor inn på lørdag og i går fikk jeg melding om at en ny var innlevert på posten og på vei til meg Ettersom de har slutta med Samsung harddisker får jeg en Western Digital i stedenfor...er vel greit nok det...husker at gamle WD disker støyet ganske mye, men de har vel blitt bedre på det området med årene de også? Uansett...synes det er bra av Multicom å være såpass kjappe med å feilsjekke og sende ut nytt produkt (har selv jobbet på lager...og det siste vi gjorde der var å ta hånd om reklamasjoner...sånn tror jeg det er mange steder...forståelig nok). Multicom er meget raske. Bestillte 1 stk. Samsung Syncmaster 172T, og fikk den 2 døgn senere. Lagerstatusen på weben virker også veldig pålitelig. Det stod 1 stk. igjen da jeg bestilte, og etter at ordrebekreftelsen kom, så stod det 0 i lagerstatus. Ellers er var de den rimeligste i Norge som hadde skjermen på lager. Synd de ikke er med i prisguiden. Er det noen fra Multicom som kan gi en forlkaring på hvorfor de ikke er med i prisguiden? Eventuelt andre med sikker dekning for sitt svar. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har også berre positiv erfaring med Multicom. Leverte inn en disk i fjor sommar som streika (ibm 40 gb) og fekk ein på 80 gb tilbake. Og det var ikkje mange dagane det tok, så absolutt ein seriøs nettbutikk! Når det gjeld kvifor dei ikkje er med i prisguiden så meiner eg at eg las noko tidlegare om at dei ikkje ville sende inn prislister til hw, eller noke i den duren. Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Er ganske enig, har ikke hatt noen problemer med Multicom verken når det gjelder levering eller retursaker. Men sist gang jeg brukte de var over 1 år siden. Jeg byttet fra Multicom til Komplett/PSData pga lite variert varetilbud, ser at situasjonen er fortsatt den samme, og at siden deres produserer en irriterende feilmelding i nedre vindu... Litt slapt, men som sagt, jeg kvier meg ikke for å bruke dem om jeg skal ha noe særegent for dem, nei! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Ayreon1 Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg kjøpte mye av Multicom.no før... men den siste tid har de fått litt dårligere utvalg. Men servicen var i hvertfall veldig bra! PS: De har i skrivende stund norges beste priser på Pentium 4! P4 2,8 800fsb, 2189,- Not bad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå