Xandathrii Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Heisann. Hva bør man få i seg av mat/energi før et halvmaraton? Og hvor mye før bør man spise? evnt. hvor nærme selve 1/2 maratonnet bør man spise? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Dette lurer jeg også veldig på! Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 To bananer med masse væske. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 To bananer med masse væske. Masse væske, er det bare vann eller også skummet melk? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Masse væske, er det bare vann eller også skummet melk? Jeg drakk masse vann og litt sportsdrikke, men melk er vel hovedsaklig vann (over 80%) det også... Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Masse væske, er det bare vann eller også skummet melk? Jeg drakk masse vann og litt sportsdrikke, men melk er vel hovedsaklig vann (over 80%) det også... Holder det med 2 bananer for 21km? Ja vann kommer det nok til å gå med en del av før start! Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Holder det med 2 bananer for 21km? Ja vann kommer det nok til å gå med en del av før start! Nei, egentlig ikke, men jeg liker ikke å løpe på full mage. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Holder det med 2 bananer for 21km? Ja vann kommer det nok til å gå med en del av før start! Nei, egentlig ikke, men jeg liker ikke å løpe på full mage. Det gjør ikke jeg heller, men trur nok jeg skal prøve et knekkebrød i tilegg Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Masse karbohydrater timene før du skal løpe. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Masse karbohydrater timene før du skal løpe. Fast karbs ja noen tips til høykarbo diet? sjokolade? Endret 14. september 2009 av Xandathrii Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Hold deg unna melkeprodukter et par dager før, etter egene erfaringer så får du rett og slett et helvette med mye slim i halsen under løpet viss du har spist/drukket mye melk og melkeprodukter. Havregryn, brød, ris, poteter er gode karbo kilder. Endret 15. september 2009 av Sno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå