Tracer Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Shopper etter ny AV receiver. Gjør som vanlig litt research før jeg kjøper noe, men denne gangen skulle valget vise seg vanskelige enn jeg hadde håpet. Jeg hadde en Harmon Kardon AVR 300 RDS som tok kvellen og var egentlig veldig fornøyd med den. Nå må jeg finne en receiver som kan drive mine Proson Reality 10 limited front, Reality 5 bak og RC55 Center høytalere. De jeg ikke klarer å velge mellom er disse: Sony STR-DN1000 +Samarbeider bra med min Bravia TV og PS3, teknisk og utseendemessig +God omtale hos Productwiki -Litt redd at den ikke har nok kraft med "bare" 250w strømforbruk Pris: 4477,- hos Amentio Pioneer VSX-919 +ikke så mye som skiller seg fra storebror VSX-1019 som har fått gode reviews av blant annet CNET +Medfølgenes Iphone/iPod kobling med onscreen navigering Pris: 4356,- hos Netshop Yamaha RX-V765 +Også her masse gode omtaler. +Kraftig (400w forbruk) Pris: 5295,- hos Netshop Onkyo TX-SR607 +Mange gode ord å finne om denne og rundt på nettet. +såkalt "Bestselger" ifølge netshop Pris: 4595,- hos Netshop Som dere forstår så er det vanskelig å velge når alle har gode omtaler og alle har sine systemer som skal gjøre at lyden blir best med deres forsterker. Watt, lydstyrke og de forskjellige måtene å måle dette på har jeg heller ikke blitt klokere på. Det som interesserer meg er å finne en receiver som egner seg best for mine høytalere og brukermønster (Spill, Film og Musikk). Kanskje jeg burde ta med noe fra NAD og HarmanKardon i vurderingen min og? Med andre ord: Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå