trust_any1 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ser disse to har kommet til salgs på Komplett.no nå! Forhåndsbestilling, riktignok... Men hvor kan jeg finne noe om dem? Står ikke noe på Shuttle sine sider. Basert på Springdale, visstnok. Jeg må vite! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Har sett på dem selv og, dette var info'en jeg fant. Desverre ikke noen bilder. SB61G2 that you know about already is as you know Intel 865G chipset, onboard Intel video, 6 channel audio, firewire and 8 USB2 ports, and Serial ATA of course. Released end of this month in quantity (May). 1 x PCI , 1 x AGP. SB65S - Intel 865PE chipset with no onboard video (as far as I can see) 6 channel audio, firewire, 8 x USB2 and Serial ATA. Released Mid/End of June. 1 x PCI, 1 x AGP. SB71H - Intel 875P Chipset, No onboard video , 6 Channel Audio, Firewire, Gigabit LAN, 8 x USB2, Serial ATA, RAID. Released Q3. 1 x PCI, 1 x AGP. SB62G2 - Intel 865G Chipset, Intel Graphics, 6 Channel Audio, Dual 10/100 LAN, 8 x USB2, Serial ATA, RAID. Released July. 1 x PCI, 1 x AGP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå