Gå til innhold

Erfaring med NetOnNet? Positivt, negativt.


abery

Anbefalte innlegg

Om det er den samme feilen 3 ganger på rad er jeg ganske sikker på at du har krav på å heve kjøpet. 

De har fortsatt rett på å se på det for å konstatere at det er samme feilen for tredje gang. Men får de konstatert det, så har han rett på å heve kjøpet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Ja jeg har erfaring med NetonNet. Det er billig nettbutikk men hvis du skal ha noe service kan du bare glemme det. Les på prisjakt.no alle som har noe med servicehenvendelser å gjøre mener at de er misfornøyde. Jeg kan ikke gi detaljer da jeg har en sak pågående med de i over 2 måneder. Men styr unna! Og de benytter seg av firma infocare til reperasjoner, jeg tror noen her på forumet har gitt en forklaring på hvorfor man skal holde seg unna infocare.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Til dere to siste: NetOnNet fungerer stort sett helt fint med tanke på både pris og leveringstid. Det klarer de fleste nettbutikker uten problemer. Så det er ikke veldig relevant i denne sammenhengen.

 

Det er hvis man har noen reklamasjoner at eventuelle problemer begynner. Det er prisen man betaler for at de er billigere enn seriøse nettbutikker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 år senere...

Eg er klår over at eg sparkar liv i ein gammal tråd her no, men eg såg ikkje nokon vits i å lage ein ny om same emne. 😊

Er det nokon her som har erfaring med garantisaker hjå NetOnNet i nyare tid? Då tenkjer eg i hovudsak på kor lang tid det tek, og om dei er greie eller vanskelege å ha med å gjere?

Eg skal akkurat sende inn eit produkt som det eg meiner 100 % klårt er ei garantisak, så det kunne vore greitt å vite kva erfaringar folket har. Eg skulle helst fått erstatta produktet det er snakk om så fort som råd. Viss ikkje lyt eg tenkje i retning av ei mellombels erstatning, men det hadde vore greitt å sleppe å styre med og/eller bruke pengar på det. 🙂

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Garegaupa skrev (På 31.7.2021 den 13.31):

Eg er klår over at eg sparkar liv i ein gammal tråd her no, men eg såg ikkje nokon vits i å lage ein ny om same emne. 😊

Er det nokon her som har erfaring med garantisaker hjå NetOnNet i nyare tid? Då tenkjer eg i hovudsak på kor lang tid det tek, og om dei er greie eller vanskelege å ha med å gjere?

Eg skal akkurat sende inn eit produkt som det eg meiner 100 % klårt er ei garantisak, så det kunne vore greitt å vite kva erfaringar folket har. Eg skulle helst fått erstatta produktet det er snakk om så fort som råd. Viss ikkje lyt eg tenkje i retning av ei mellombels erstatning, men det hadde vore greitt å sleppe å styre med og/eller bruke pengar på det. 🙂

Eg kan svare på mitt eige spørsmål, og svaret er diverre ikkje positivt...

For meir detaljar, sjå denne tråden: 

 

Lenke til kommentar

Ikke en garantisak iogmed at du har levert et kort med kjølepasta på hovedkortet.
Det kan derimot være en reklamasjon, men du burde uansett ha brukt noen minutter på å tørke bort pastaen før du sendte inn kortet.

Kan jo se det fra en annen side, ville du som kjøper godtatt at det var pasta på hovedkortet du kjøpte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er heilt sikkert ikkje ei garantisak. Eg meiner det likevel er ei reklamasjonssak. Dette kan sikkert tolkast både hit og dit i det vide og det breie, men etter mitt syn så har det noko med kundehandsaming å gjere, samt å la tvilen kome kunden til gode.

At eg burde tørka det av er eg for så vidt heilt einig i. Likevel så tenkjer eg òg at ein kan snu på det, og seie at viss eg hadde gjort ein stor innsats for å tørke det av så hadde det vore "bevisfjerning", og at det kunne sjå ut som om eg ville skjule spora etter at eg hadde tabba meg ut under montering av CPU. Sidan dette skjedde under siste fase av demonteringa så tenkte eg rett og slett ikkje på noko oppreinsking. I etterpåklokskapens ljos så kan ein nok seie at eg burde ha gjort det, men slik vart det no ikkje.

Elles klarar eg ikkje heilt å trekkje den parallellen som du gjer i høve til kjøp av eit hovudkort med kjølepasta på. Det ville eg sjølvsagt ikkje akseptert, men i denne saka er det her snakk om retur av eit defekt produkt som reklamasjon. Eg tenkjer at det vert noko heilt anna enn eit produkt som nokon prøvar å selje som fullt ut fungerande.

No ligg uansett saka hjå Forbrukertilsynet, så får me sjå kva dei kjem fram til om nokon månadar. 😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...