rambo555 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ok. Har gått gk allmenn..(altså 1 klasse vgs) og bestått i fagene matte,engelsk og naturfag.. Skal begynne voksenopplæring snart.. Skal jeg bare ha norsk,historie og samfunnsfag? + at man må ha 5 års yrkeserfaring.. Hvordan kan jeg dokumentere dette? Holder det med attest? Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 du trenger de 6 fagene på vg2 og vg3 nivå. Noen fag er det vg2 andre vg3. Det som er at man skal ha standpunkt karakterer i de fagene og noen stopper på vg2 nivå. Så med du kun har vg1 (gk) så må du nok ta alle fagene Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 du trenger de 6 fagene på vg2 og vg3 nivå. Noen fag er det vg2 andre vg3. Det som er at man skal ha standpunkt karakterer i de fagene og noen stopper på vg2 nivå. Så med du kun har vg1 (gk) så må du nok ta alle fagene Feil-- prata med rådgiver matte engelsk og naturfag fra gk allmenn nivå . er de fagene jeg trenger + norsk ,samfunnsfag og historie. fra andre og 3 klasse... Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Her ser du de fagen du trenger Se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå