noddyen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hei! Jeg har en tre år gammel pc som jeg ønsker å bruke på nyere spill. Maskinvaren er: HK: Asus P5W DH Deluxe PSU: Hiper HPU-4B580 CPU: Intel Core 2 Duo E6600 CPU kjøler: Zalman CNPS9500LED GPU: Sapphire Radeon X1900 XT GPU kjøler: Arctic Cooling Accelero x-2 Minne: OCZ Gold Dual Channel DDR2 2048MB (2x1024MB) Tenkte å bytte ut mitt x1900xt skjermkort med en HD 4890 av et slag. Høres det fornuftig ut, eller er det for mange flaskehalser i den gamle maskinvaren til at det er verdt det? Er det eventuelt noen andre skjermkort som er mer fornuftige å gå for? Vil denne maskinvaren med nytt skjermkort kunne kjøre nyere spill på et akseptabelt nivå? Takk for svar! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det vil kanskje være den beste oppgraderingen du kan gjøre Tror faktisk også GPU-kjøleren din passer på 4890, så der kan du jo også eliminere litt støy (er ikke 100% sikker på om den passer) Go for it. Sleng gjerne med et sett med litt mer RAM også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå