Fløyelsbøtte Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hmm, jeg har et problem med spillet. Dørene henger og vil ikke åpne seg. Er det noe jeg ikke ser eller er det en feil med disken mon tro? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Hmm, jeg har et problem med spillet. Dørene henger og vil ikke åpne seg. Er det noe jeg ikke ser eller er det en feil med disken mon tro? Noen dører er jo stengt da, men kan jo hende det er feil også... Har ikke opplevd det selv enda så! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hmm, jeg har et problem med spillet. Dørene henger og vil ikke åpne seg. Er det noe jeg ikke ser eller er det en feil med disken mon tro? Noen dører er jo stengt da, men kan jo hende det er feil også... Har ikke opplevd det selv enda så! Jeg tviler på at den skulle være stengt, for når jeg skrudde av konsollen og restartet nivået, åpnet døren seg. Men neste dør åpnet seg ikke. Det er snakk om helt i begynnelsen etter at Batman har tatt han svære fyren Han skal til å lete etter whisky-rester. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 FANTASTISK SPILL! Koser meg skikkelig med det! Hva er egentlig beste måten å drepe de Titan blomstene på? Taper alltid en del liv på de... -Tet Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 FANTASTISK SPILL! Koser meg skikkelig med det! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforHva er egentlig beste måten å drepe de Titan blomstene på? Taper alltid en del liv på de... -Tet Velg batarang. Gå bort til blomsten. Vent til sporene kommer opp. Kast batarang på sporene. Knus blomsten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 FANTASTISK SPILL! Koser meg skikkelig med det! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforHva er egentlig beste måten å drepe de Titan blomstene på? Taper alltid en del liv på de... -Tet Velg batarang. Gå bort til blomsten. Vent til sporene kommer opp. Kast batarang på sporene. Knus blomsten. Jeg knuser blomsten før sporene kommer jeg Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Rekker stort sett ikke det. Spiller på hard. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har du ikke flame-attack enda?? :ohmy: ah faen cola i nesen nå Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Må si jeg likte Scarecrow sekvensene best! Beste superhelt spillet som er lagt til nå. PUNKTUM. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har spilt dette spillet en liten stund nå. Er på vei inn i den botaniske hagen. Men jeg må desverre si at jeg ikke deler deres entusiasme. Det er for all del et relativt bra spill, og uten tvil det beste superhelt-spillet som finnes, men for meg falt det ikke helt i smak. Det hele virker stivt, og det er en svært lite tilfredsstillende snikemekanikk. Når man svinger seg fra gargoyler så kan det være kos. Men jeg innså fort at det bare er dette ene objektet man kan samhandle med. I tillegg er det for lite man kan bruke batman sine gadgets til. Det er aldri en lysekrone eller lignende man kan få til å falle på en gruppe fiender. Spillet gir spilleren for få valgmuligheter rett og slett. Men til tross for dette, så var det et helt kapabelt spill. Jeg synes bare det ikke fortjener all den skryten som det har fått. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg hyllet spillet stort når jeg var midt inne i det, men det gjentok seg selv litt mye mot slutten. Byttet det inn i NG 2 og er i gang med andre gjennomspilling. Orket ikke å løpe rundt å løse gåter når jeg var ferdig med spillet for å låse opp challanges. Burde heller blitt låst opp ettersom man klarte tidligere challanges. Det at Batman ikke kan ta livet av skurker ødelegger noe av mulighetene som ligger i et stealth spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har spilt det en god stund nå (er ca halvveis) og liker det, men det har definitivt sine svakheter. Hva er poenget med å måtte hamre løs på A bare for å ta bort et gitter? Det blir bare irriterende i lengden. Snikingen er grei nok, men mister en del av sjarmen siden det ikke gjør noe særlig å bli oppdaget. Det er for lett å stikke av, og fiendene besvimer bare man ser stygt på dem. Enten det, eller Batman trenger bedre deodorant. Men for all del, det er et meget bra spill. Det er nok et av de bedre superheltspillene jeg har spilt, men Marvel: Ultimate Alliance 2 er akkurat kommet. Vi får se hvem som er mest underholdende av de to. (merk: ikke "best", men "underholdene". Det er en forskjell der.) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Nå har jeg lest gjennom nesten alle innleggene og, søren og, dere har overbevist meg også! Er dette tilgjengelig for nedlasting (full, ikke demo) fra PSN EU/US eller må man kjøpe det fra butikk? Regner med at i kveld vil jeg kose med dette i noen timer. Edit: Sjekket pris hos vgp.ca, og der får man Collectors Edition for kun $115 (630 kr, inkl. frakt). Pakken inneholder dette og må si det ser veldig fristende ut. Kun spillet koster $80. Endret 17. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Til og med Yahtzee liker dette spillet! Det er ikke ofte han liker spill som han anmelder! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Jeg får dette spillet i morgen ifølge gamersgate, så jeg sitrer i spenning Noen som vet når de åpner for nedlasting? Endret 17. september 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Håper det blir snart. Sjekket både PSN EU og US og er bare add-ons som er tilgjengelige. I verste fall får jeg kjøpe det fra nettet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Nå som jeg spiller Batman, og kjenner at lysten øker hver gang jeg ser Harley Quinn, minnes jeg alltid på et klipp jeg så på YouTube fra en serie der hun dør/blir drept av Batman eller en annen. Jeg tror faktisk klippet er fra Justice Leauge, for hun sitter på en huske og snakker enten med Supermann eller en annen fra gruppa, om at evnene hennes har gått over styr og hun må dø for at andre skal overleve. Noen som kjenner seg igjen? Endret 21. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg skal slenge inn et 8800gts kort i maskinen i kveld. Teste hvordan det funker med physx på high Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har spilt det en god stund nå (er ca halvveis) og liker det, men det har definitivt sine svakheter. Hva er poenget med å måtte hamre løs på A bare for å ta bort et gitter? Det blir bare irriterende i lengden. Snikingen er grei nok, men mister en del av sjarmen siden det ikke gjør noe særlig å bli oppdaget. Det er for lett å stikke av, og fiendene besvimer bare man ser stygt på dem. Enten det, eller Batman trenger bedre deodorant. Men for all del, det er et meget bra spill. Det er nok et av de bedre superheltspillene jeg har spilt, men Marvel: Ultimate Alliance 2 er akkurat kommet. Vi får se hvem som er mest underholdende av de to. (merk: ikke "best", men "underholdene". Det er en forskjell der.) Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på? Lenke til kommentar
klevn Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Etter å ha lest alle rave anmeldelsene for spillet ble jeg ganske hypa men da jeg endelig fikk prøve spillet ble jeg egentlig ganske skuffet. Spillet føltes som en lang quick time event. Press X to kick ass, press L2 to solve puzzle etc. Ludo har dypere game mechanics liksom. Nei glad jeg bare spilte det hos en venn, ville skikkelig angra viss jeg hadde betalt noe for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå