Pubé Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Fant en TUT, men det virker ikke som Back Track har driver for WLAN kortet. For når jeg skriver inn airmon-ng kommer ikke navnet på kortet opp. Det er vårt egen nett som skal crackes, så det er ikke noe ulovlig. Hva kan jeg få tak i en driver? Kjøpe en billig USB wifi ting som er kompitabel med linux/Back Track? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 step one: hva slags wlankort er det du har? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) step one: hva slags wlankort er det du har? Det som er innebygd i Fujitsu Siemens Amilo LA 1703 Fujitsu Siemens Computers WLAN 802.11 b/g (SiS163u) EDIT: Verken XP, Vista eller Win7 har drivere for ^ det kortet. Endret 29. august 2009 av Zoro-Sama Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 ut i fra litt googling om det virker det som at du må bruke ndis wrapper, og det har jeg ikke peiling på hvordan en bruker... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har slettet litt off topic. hold dere til saken gutter og jenter. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) har du skrevet dette i CMD? /etc/init.d/networking start /etc/init.d/NetworkManager start dette funker i BackTrack 4 og ikke i Backtrack 3 kansje infinityexists.com kan hjelpe glo litt på videoene dems Endret 1. september 2009 av Submit Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Du kan sjekke kompatibilitetsliste for aircrack-ng-suiten her. Den wiki'en inneholder også en god oversikt over anbefalte chipsett for bla. USB. Edit: anbefaler også på det sterkeste å velge ett kort som har god støtte og god ytelse for aireplay, selv om det strengt tatt ikke er nødvendig for å cracke WEP (det tar bare uendelig mye lengre tid, da du ikke kan generere trafikk selv). Endret 1. september 2009 av bepe86 Lenke til kommentar
JAH Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Denne har ralink chip og funker bra i Backtrack Du finner den på ebay ol Endret 8. oktober 2009 av janaha Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Denne har ralink chip og funker bra i Backtrack Du finner den på ebay ol Ikke nødvendig med flere tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå