xtrail2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er det noen som vet om Win 7 inneholder Norsk språk så det går an og velge det under instalasjonen ? Har bestilt win 7 Ultimate fra Amazon.co.uk. Kr.1450.- Skal også bestille 4 Win 7 Home. Lenke til kommentar
Super-ekorn Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 det funker å installere norsk språkpakke fra windows update etter instellasjonen. i ultimate kan du bytte språk. jeg vet ikke om det funker i home. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Man kan ikke bytte med home. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Man kan ikke bytte med home. Det finnes en veldig enkel måte å bytte språk på også i Home Premium og på Pro utgaven. Les mer her: http://samfunn.myhken.com/?p=447 Endret 3. september 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg vet om det der. Til Home / Professional er det der en type sysprep Microsoft har laget. Man må som bruker også ha tilgang til standalone MUI pakken (som en normalbruker uten tilgang til MSDN ikke har). Med "bytte" mener jeg som med Ultimate/Enterprise at man kan bytte mellom språk etter behov på Win7 Installasjonen, eller ha ulike accounts på maskinen med ulike språk avhengig av hvem som logger inn. Det er en viss forskjell. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Sant nok, det er en forskjell ja. Det er lettere å bytte med Ultimate, og som du sier du kan ha forskjellige kontoer med forskjellige språk. Men uansett, det er ikke SÅ vanskelig å bytte på Home Premium og Pro da. Men språkpakkene får du ikke tak i lovlig om du ikke har tilgang på MSDNAA eller tilsvarende, det har du rett i. Men de finnes lett tilgjengelig der ute da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå