Howard Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Tester viser at nye Playstation Slim laster inn Blu-ray-filmer tregere enn den forrige modellen. Les mer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har tenkt til å bestille denne her som skal overta min 40GB, har lyst på en som ikke tar så stor plass og jeg liker også ha nytt. Synd at den bruker litt lengre tid på det med Blu-Ray, men det er såppas lite forskjell. Tror jeg uansett skaffer meg den selv om den har den svakheten. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Endelig bitstream HD-lyd! Da må den nesten vurderes som en ekstra spill maskin i kjellerstua! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har aldri heilt forstått problemet med dette. Du skal sjå ein film på 1-4 timar og har ikkje tid til å vente nokre sekundar på at filmen skal lastes? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det beste hadde selvsagt vært om den lastet blu-ray filmer raskere og spilte de av stillere enn forrige modell, men om jeg må velge en av de to er støy langt viktigere for meg enn lastetid. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Betyr dette at man må gi opp håpet om at den vanlige ps3n skal få bitstream HD-lyd? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 PS3 har vel fra før støtte for å dekode disse lydformatene selv, og sende den tapsfrie lyden som PCM til forsterkeren. Hva er forskjellen på å la en receiver gjøre jobben kontra PS3. Gjør PS3 en dårligere jobb? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det absurde med hele situasjonen er jo at PS3 er betydelig kjappere enn de fleste ståalene-spillere. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Merker det Okapi. Har noen blu-ray spillere på jobb, å vise en indiana jones film fra starten er ikke et smart salgstriks. Fra man setter i plata til menyen kommer kan det ta opp til 30 sek Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Den gamle PS3'en støtter også Bitstream'ing! "Settings" --> "Video Setting" --> "BD/DVD Audio Output format (HDMI)" OG "BD Audio Output format (Optical Digital)". Man har valget mellom "Linear PCM" og "Bitstream". Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 På noen formater, ikke alle. Lenke til kommentar
Symbiose Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Den gamle PS3'en støtter også Bitstream'ing! "Settings" --> "Video Setting" --> "BD/DVD Audio Output format (HDMI)" OG "BD Audio Output format (Optical Digital)". Man har valget mellom "Linear PCM" og "Bitstream". Den gamle PS3 kan ikke overføre HD-lyd over bitstream, men må dekode selv før den sendes til receiver. Resultatet er det samme lydmessig, men receiveren vil ikke vise Dolby/DTS HD i displayet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kan egentlig ikke fatte hvorfor Slim skulle være tregere på dette punktet. Det går jo mot all fornuft. Nesten så man begynne å lure på om det er en produksjonsfeil. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Den gamle PS3'en støtter også Bitstream'ing! "Settings" --> "Video Setting" --> "BD/DVD Audio Output format (HDMI)" OG "BD Audio Output format (Optical Digital)". Man har valget mellom "Linear PCM" og "Bitstream". Den gamle PS3 kan ikke overføre HD-lyd over bitstream, men må dekode selv før den sendes til receiver. Resultatet er det samme lydmessig, men receiveren vil ikke vise Dolby/DTS HD i displayet. Men hvorfor kaller de det Bitstream i instillingene da? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Den sender som sagt noen (det vil si de fleste) formater i Bitstream, ikke alle. Valget du gjør er det foretrukne. I de tilfellene det ikke går, sender den PCM isteden. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Men er det håp om at dette også kommer til gamle ps3. Har ventet på en slik oppdatering leeeenge no. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Finnes ikke Lefdal/Elkjøp med i prisguiden? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 tendilez: Grunnen er at de ikke er nettbutikker Ja de har nettbutikk, men de er ikke nettbutikker Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nei, grunnen til at de ikke er med er fordi de ikke vil. Og fordi at butikkene betaler for å være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg