ziR- Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hei Jeg trenger litt hjelp her I går slettet jeg noen filer og så gikk jeg inn i papirkurven for å slette mappen/filen. Nå angrer jeg grisemye, og vil ha tilbake filene. Problemet er at jeg kan ikke finne at Warcraft 3 mappen er slettet med disse såkalte 'gjennopprettings' programmene, Snoop osv. Jeg lastet aldri ned Warcraft 3, så jeg slapp å gå helt inn i maskinen på 'Legg til eller fjern programmer'. Jeg bare slettet mappen normalt og så i papirkurven. Skulle vært mulig å få mappen med innholdet tilbake da tror jeg. Kan dere i Diskusjon.no hjelpe meg ?? Mvh zir Endret 29. august 2009 av ziR- Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Prøv systemgjenopprettning som er i windows eller du kan prøve Recuva for å få tilbake mappen ,men det er verdig liten sjanse for at du klarer det tror jeg. Endret 29. august 2009 av snippern Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Recuva indeed. Husk og installere det på en annen hardisk en den papirkurven ligger på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå