b-real Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 er ikke sola borte i 3-4 måneder da?? Det er ikke noe problem for de som bor nord for polarsirkelen, vi er vant med det. Ellers så står det jo absolutt ingenting om pris eller noe som helst, og med tanke på prisene på resten av telenor sine tilbud så blir det vel ikke helt billig nei, selv om momsen blir borte. Men for all del, jeg vil gjerne flytte til Svalbard, d er noe jeg faktisk kunne alltid ha tenkt meg til å gjøre egentlig. Lenke til kommentar
christt Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 80 utbetalt?? Hva jobber han med? :o Jobber i gruva. (les: Svea) Lenke til kommentar
KriB Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 er ikke sola borte i 3-4 måneder da?? Jeg beregnet bare sånn cirka... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 er ikke sola borte i 3-4 måneder da?? So??? Den er jo stort sett over horisonten resten av tiden... Vintersol er oppskrytt av søringa Lenke til kommentar
KriB Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 OK, sorry for at jeg gjorde narr av nordlendinger, beklager hvis jeg såret noens følelser... :oops: Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 -mørkt og sinnsvakt ute --> må sitte inne og nerde DrErling btw, det er kult å kjøre scooter. 6mil. Barentsburg - Longyearbyen. 1,5t. Midt på natta. Bekmørkt. Uten våpen. BEEN THERE! er ikke dette bare en fordel da? nerding er tøft Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 telenor bruke jo all båndbredda i VDSL til tv kanaler anyways !!! faen kan ikke folk bare sette opp en jævla parabol heller ? billigere og bedre.. Lenke til kommentar
peach Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Med VDSL får du ikke raskt internett. Når skal folk forstå det? Det er bare linja inn til huset som har høy båndbredde. TV-kanalene bruker all båndbredden. Internett-linja er vanlig adsl-fart, fra 700kb 1,2mbit osv.. Og prisene er skyhøye. VDSL er oppskrytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå