minimax Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hva slags lim er det som har en gummiaktig konsistens og som man lett kan dra av for å fjerne? Mener å ha sett det blitt brukt innenfor elektronikk osv. for å holde ledninger på plass og slik. Skal få noen plastgreier som "klikker på plass" men som nå er for løst til å sitte bedre på plass, men skal ikke være umulig å fjerne. Håpte at Clas Ohlson eller Biltema hadde noe slikt, men har ikke funnet noe så langt. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 tenker du på silikonlim/sika-flex? Lenke til kommentar
minimax Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Det kan høres riktig ut. Hvem selger slikt (i Osloområdet eller generelt)? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Alle byggvareforretninger. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sikaflex er ikke noe å tenke på hvis du skal ha det vekk senere. Jeg bruker sånt på jobben og når det først herder så er det som en bøyelig superlim. Du skal få slite med å få det vekk, ja. Prøv heller silikon eller noe sånt, det er ikke så avsindig sterkt og det er like bøyelig. Lenke til kommentar
minimax Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Like greit, for jeg har lett over alt og funnet hverken Sika-Flex eller silikonlim. Må være bortgjemt i en eller annen spesialbutikk Skal prøve med silikon, men det jeg ser etter er nok enda mykere og gummiaktig. Mener det er gulfarget. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Burde være tilgjengelig hos alle Maxbo/byggmaker etc etc. Biltema (alnabru) har hvertfall sånt. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det byggskum du mener? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hvis du skal ha sjans på å ta det vekk, så glem både silikon og sikaflex. Sikaflex er forresten billigst på Europris, circa 30% av prisen andre steder. Vil du betale 300 for en dose, gå på Clas. Skal det holde seg mykt, hadde jeg testet sånn "lærertyggis", sånn opphengsmateriale som kan brukes til å henge opp bilder med. Prisen du betaler er at det ikke sitter så veldig godt, men en litt god klump burde kunne brukes. Endret 31. august 2009 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå