Thombr86 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 hørte nettop om et rpg(rollespill) version av warcraft, skal ha kommet ut i 98eller rundt det. jeg prater ikke om world of warcraft, men en gamlere version. noen som har navnet på de spile, eller vet om noen web sider med innformasjon om det???? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 mjaaei, det du har hørt om er kanskje WarCraft Adventure eller noe sånt, men det ble aldri noe av... tror de senere bjynte å planlegge WoW istedet... dette kan hende bare er bull men jeg har i alle fall hørt om det samme som du snakker om... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 er det noen som har en beta eller alpha version av det? leste at det har blitt avslutta, det var nesten ferdig, så det MÅ være en version flytende rundt. Leter foresten etter de bøkene til warcraft. ALLE sammen, noen som vet navnene på alle de??? Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Sierra skulle lage et Warcraft adventure... Du løp rundt i en tegneserieverden alla Curse of the monkeisland 2, Kings quest 7 og Thorins pasage. Det skulle komme i 97, ble utsatt til 99. Var da utrangert og ble ikke sent ut på markede. Tror ikke det var noe bra uansett... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 jeg har Lord of the Clans. Den handler om livet til Thrall som liten grønn "guttunge" til stor, mektig kriger-shaman. Naboen har en som heter Day of the Dragon, som handler om Deathwing og begynnelsen på warcraft1 tror jeg. Ellers er det en til ganske ny en ute, tror jeg. En som handler om nightelves eller noe Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Stemmer, WorldCraft Adventures var nesten ferdig i produksjonen så vidt jeg vet da det ble lagt til side. Husker det var litt blest rundt det i 98, kom en trailer og litt slikt. Men det døde stille bort. Spillet var ment å ta for seg Thralls oppvekst, altså mye av den storyen som "Lord of the CLans" inneholder. Jeg tror ikke så mye av dette blir lagt til grunne for WoW, men W3 ble lagt opp etter det. Altså med Thrall oppleget. Nyeste bok er vel "The Last Guardian". Den er jeg sugen på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå