ErlendP Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en 26 tommers skjerm, men vet ikke helt hvilken. Det jeg stiller av skjermen er at den må ha full HD oppløsning og HDMI inngang. Ellers har jeg ikke så store preferanser, men prisen bør ikke overstige særlig mye mer enn 3000 kr. De to jeg har sett på er: Samsung SyncMaster T260 og Fujitsu Siemens 26" Wide LCD SL3260W Er det noen andre som har forslag til skjermer i denne størrelsen som også innehar de spesifikasjonene listet opp over, eller er det noen som har noen erfaringer med noen av de nevnte skjermene? Mvh ErlendP Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 samsung har hvertfall veldig bra skjermer i 22" så trur det er bra kjøp i 25 også. har en 40 lcd som er bra som pc skjerm. Lenke til kommentar
ErlendP Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Ser på den FS skjermen nå at den har HDMI, DVI og D-SUB inngang. Men PCen min (ASUS V&V som vel er fra rundt 2009 har VGA utgang. Er det slik at jeg da kan få koblet min PC til denne skjermen enten gjennom en konverter til HDMI/DVI eller D-SUB. Hva er egentlig D-SUB? Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ser på den FS skjermen nå at den har HDMI, DVI og D-SUB inngang. Men PCen min (ASUS V&V som vel er fra rundt 2009 har VGA utgang. Er det slik at jeg da kan få koblet min PC til denne skjermen enten gjennom en konverter til HDMI/DVI eller D-SUB. Hva er egentlig D-SUB? D-SUB = VGA :-) Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har ViewSonic 26" og er veldig godt fornøyd. Husker dessverre ikke typebetegnelsen. Bruker den sammen med en Samsung 24" (245B?) og er fornøyd med den også. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
ErlendP Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Er det forresten noen som vet forskjellen på FS AMILO SL3260W og AMILO DY S3260W For meg ser de helt like ut.. Mvh ErlendP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå