arnesef Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hei, Fra gode gamle c64 dager hvor man måte slite armen i filler for å få spydkasteren i summer games(ett av flere eksempler) til å kaste langt har jeg den egenskapen at jeg kan håndtere en joystick like bra med venstre og høyre hånd, da jeg stadig måtte bytte fordi armen var helt gåen. Jeg lurer på om det finnes noen her som benytter seg av et oppsett med 2 joysticker samtidig mens dere spiller eller vet noe om dette? Alternativt kunne også et oppsett med 1 joystick og 1 mus være interessant. Kunne tenke meg et oppsett noe ala dette: Stick1: styre karakter forover/bakover/venstre(strafe)/høyre(strafe), og gjerne snu karakteren ved å vri stikka. Knapper til hoppe/skyte/slå/hotkeys/etc Stick2: Knapper til mer hotkeys/etc. Bevegese av stikka har jeg ikke helt tenkt hva jeg kan bruke til, men potensielt at den også kan styre karakteren som stikke1. Ethvert tips og all info mottas med takk. MVH Endret 28. august 2009 av arnesef Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hei! Med programmet Xpadder, kan du binde forskjellige joystick-bevegelser/joystickknapper til forskjellige muse-bevegelser/tastaturknapper. Det har også støtte for dual. Xpadder laster du ned her. Start opp programmet, bind det du vil til joystickene dine og la programmet kjøre i bakgrunnen mens du spiller. Se på for å se hvordan du kan stille det inn. Lykke til edit: skrivefeil Endret 29. august 2009 av ETOD Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Takk for input ETOD, så veldig interessant ut. MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå