Xavier Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har en Microsoft Optisk mus som i det siste har begynt å ofte dobbeltklikke når jeg klikker en gang. Er vel noe kontaktproblemer i knappen. Uansett, det er enormt irriterende, og den blir ganske ubrukelig hvis den fortsetter å bli værre. Noen som vet om det går ann å fikse dette på noen måte? Hvis ikke, er det en garanti-sak (kjøpte den for litt over 1 år siden). Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Spørs vel om du får noe slikt igjen på garantien.. Hvor lang garanti er det på den da? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Det er bare å bytte den. Enten får du en ny, eller så reparerer de den du har. Lenke til kommentar
Xavier Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Ok, takk for hjelpen. Får prøve å grave fram kvitteringa. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Har du prøvd det grunnleggende først: Control panel - Mouse - Double Click Speed? Det må være en meget vennligsinnet butikk hvis de vil bytte en 1 år gammel mus. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 tja logitech har som regel 3-5 års garanti på mus/tastatur? så jeg anntar M$ ikke er dårligere? eller kanskje de er det? hvem vet... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ta kontakt med shop'en der du kjøpte musa og forklar din situasjon. Jeg antar at MS har en 3 år på sine muser. Ellers så kan du prøve å se om det kanskje er driver rellatert. Eller at det er støv og annet drit inne i musa, som kan ødelegge funksjonen. Ta å skru opp musa og se hva som skjer når du klikker. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvis man åpner den og tukler med den går nok garantien ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå