Nord-Skandinav Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja da har jeg endelig fått fagbrevet! Fikk det forrige torsdag. Grunnen til at jeg sier ifra såpass seint er at jeg fikk meget godt faglig sett, men at det ble dratt ned på grunn av noen sene innleveringer. Jeg skal aldri være for sen lenger! har innsett at det å få et fagbrev i det hele tatt er godt. Så endelig kan jeg kalle meg Informasjons- og kommunikasjons-teknisk operatør. Tror det er det jeg er.... Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Gratulerer!! Husker godt dagen jeg besto som elektrikker. Godt å vite at man har en framtid. Endret 28. august 2009 av Hevley Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Ja i det siste har jeg tenkt litt på det. Jeg er faktisk en av få i familien som har fullført utdannelse med et yrke som mål. De andre har bare studert diverse saker som de interesserer seg for. Det kan man gjøre når man er 30. Skal hvertfall jeg gjøre når jeg er lei av IKT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå