rune89 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Får altså denne meldingen litt for ofte : Please reconnect controll. Kontrollen skrur seg av litt for ofte under spilling og om jeg ikke bruker den på bare 5 sekunder, noen som vet årsaken til dette? Batteriene er full, så er ikke det som er problemet. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hmm. Hørtes rart ut. Kan det være noen innstillinger? Min kontroll går vel av etter 20 minutts tid eller noe? Endret 28. august 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Sjekk om du sitter og diller med dekselet når du spiller, det gjør jeg av og til. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Dekselet kan sitte løst, prøve å holde litt på det så skal det gå bra. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Thanks, skal gjøre det. Leste noe med at kontrollen kan bli forstyrret av andre trådløse enheter, men tviler på at feilen ligger der. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kansje den er ødelagt ? Har du mistet den i golvet mangen ganger eller hevet den i veggen ? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Hehe, kanskje mistet den 1 gang Men når jeg hadde PS2 så gikk det mye mere ut over kontrollen enn ved Xboxen. Men når du sier det så er kontrollen litt ute å kjører ja, får vel investere i ny om dette fortsetter samt at ikke de tipsene over funker Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 du har aldri vurdert å bruke reklamasjonsretten din? Den er tross alt på 5 år. Lenke til kommentar
circa Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hadde samme problem. Åssen batteri bruker du? Jeg brukte udugelige biltema batterier. Skifta til Duracell og nå skrur den seg bare av når den er batteri tom. Endret 29. august 2009 av circa Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 du har aldri vurdert å bruke reklamasjonsretten din?Den er tross alt på 5 år. På en kontroll? Uansett så vil jeg være sikker på hva problemet egentlig er før jeg evt sender den på service eller kjøper en ny. Hadde samme problem. Åssen batteri bruker du?Jeg brukte udugelige biltema batterier. Skifta til Duracell og nå skrur den seg bare av når den er batteri tom. Nå bruker jeg Duracell. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) du har aldri vurdert å bruke reklamasjonsretten din?Den er tross alt på 5 år. På en kontroll? Uansett så vil jeg være sikker på hva problemet egentlig er før jeg evt sender den på service eller kjøper en ny. Husk at vi som norske forbrukere har rett til det meste når det gjelder garanti og reklamasjon. anyway, har du prøvd den på en anna 360? og har du prøvd en anna kontroller på den samme 360 som du bruker idag. Endret 29. august 2009 av 530XD Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Nei, kjøpte 360 for 4/5 uker siden. Så den samme kontrollen som fulgte med. Endret 29. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå