Gå til innhold

Hvor er det biligst radeon 8500? (utenom topline)

CSSSK

Anbefalte innlegg

Hei... Trenger et bra skjermkort fort nå, og har veldig lyst på radeon8500, enten club3d, LE, eller POV, samme det, bare helst under 2500 (hvis mulig) og en webshop som leverer raskt (altså er databutikken og topline utelukket). Gamle geforce2 kortet klikka og jeg har ikke lyst til å bestille no nytt geforce-kort, ble ganske lei den dårlige bildekvaliteten (hadde et ASUS 7700 Geforce2 pro).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fanbt ut at jeg ikke hadde råd til det allikevel, så jeg bestilte et Gainward GF3 ti/450 allikevel... *sukk* mine geforce dager er enda ikke talte... Får vel bytte det ut når radeon har sunket litt i pris tenker jeg

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-24 17:13, CSSSK skrev:

Hei... Trenger et bra skjermkort fort nå, og har veldig lyst på radeon8500, enten club3d, LE, eller POV, samme det, bare helst under 2500 (hvis mulig) og en webshop som leverer raskt (altså er databutikken og topline utelukket). Gamle geforce2 kortet klikka og jeg har ikke lyst til å bestille no nytt geforce-kort, ble ganske lei den dårlige bildekvaliteten (hadde et ASUS 7700 Geforce2 pro).

Prøv http://www.quad.no

De har Radeon 8500 LE på lager... 2401kr...

250250mhz 3.6ns minne... glimrende:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...