antex Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 hei, kjøpte gta4 i stad og når jeg er inne i spillet så etter få minutter fryser spillet og og mange små firkanter kommer i et rutemænster på skjermen. noen som vet hva dette problemet skyldes? pc specs 3,0 ghz core duo 2 cpu HD4870 512 mb skjermkort 4 gb ddr2 ram asus p5q deluxe HK Lenke til kommentar
Warz Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kommer det ikke noen feilmeldinger ? Har ikke hørt om det problemet, men jeg hadde et lignende problem der spillet avsluttet seg helt uten videre, da hjalp det å installere en patch. Lenke til kommentar
antex Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 okei, kommer ingen feilmeldinger. alt fryser bare og jeg må restarte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har du oppdatert driveren til skjermkortet? Lenke til kommentar
antex Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 virker som det er skjermkortet som blir for varmt bruker rivatuner og setter vfta på max, kan spille litt lengere da. ca 30 min, med lavere oppløsning og grafikk settings. noen tips til og fikse problemet? Lenke til kommentar
antex Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 nå er Arctic Cooling Accelero Twin Turbo kjøler til skjermkortet bestillt sammen med ny kjøler til cpu'n men er ikke helt sikker på om det er tempen på skjermkortet som gjør det, for jeg har jo vifta på 100% og bordvifte rettet inn i kabinettet. noen som vet om noe annet det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå