Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Enig at rød julebrus er teh real shit, meeen lillehammer brusen er god den og, pleier og kjøpe den masse vis i seks pakkninger Har meny og kebab shappe 10 meter utafor klasserommet og jeg kan love deg rundt oktober novembe så er det om igjen og komme seg først til butikken når det en vakker dag er kommi rød julebrus i den reserverte Julebrus delen av kjøleskapene Blir utsolgt på bare noen minutter :/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Den Hamar Lillehammer julebrustingen hadde være best om den hadde vært rød. Jula er rødt, brusen skal være rød! Joa, men så er jeg vokst opp med at den er brun. Og jeg syns ærlig talt at rødbrus ser helt kjemikalisk ut Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Nopros: Joa, men så er jeg vokst opp med at den er brun. Det gjore vi alle Endret 30. august 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvorfor drikke gammel brus når man kan få helt ny? Kjøpte årets første flaske i dag, og det er nok rekord for hvor tidlig jula begynner! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvorfor drikke gammel brus når man kan få helt ny? Kjøpte årets første flaske i dag, og det er nok rekord for hvor tidlig jula begynner! Haha, tuller du? Hvilken butikk var det? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 En Rema 1000 i Lillehammer. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Hvorfor drikke gammel brus når man kan få helt ny? Kjøpte årets første flaske i dag, og det er nok rekord for hvor tidlig jula begynner! Årgangs brus er best sier julebruskongen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvorfor drikke gammel brus når man kan få helt ny? Kjøpte årets første flaske i dag, og det er nok rekord for hvor tidlig jula begynner! Årgangs brus er best sier julebruskongen. Julebruskongen ikler seg og ei sølvfarga boblejakke og har ein heller tvilsom utsjånad. Kor mykje ein skal legge vekt på hans meiningar kan vel diskuterast? For ikkje å snakke om at han kjøper brus på 1,5-liters flasker i plast. Eg rører ikkje julemat eller drikke før 1. desember. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det var utrolig tidlig! Jeg får nesten lyst til å gå ned på Kiwi for å sjekke om de har fått noe der. Julebrus på en lørdag, kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Hvorfor drikke gammel brus når man kan få helt ny? Kjøpte årets første flaske i dag, og det er nok rekord for hvor tidlig jula begynner! Årgangs brus er best sier julebruskongen. Julebruskongen ikler seg og ei sølvfarga boblejakke og har ein heller tvilsom utsjånad. Kor mykje ein skal legge vekt på hans meiningar kan vel diskuterast? For ikkje å snakke om at han kjøper brus på 1,5-liters flasker i plast. Eg rører ikkje julemat eller drikke før 1. desember. Men så er han en julebrusoholiker. Drikker det hele tiden! Så han har nok peiling Endret 13. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Hvorfor drikke gammel brus når man kan få helt ny? Kjøpte årets første flaske i dag, og det er nok rekord for hvor tidlig jula begynner! Årgangs brus er best sier julebruskongen. Julebruskongen ikler seg og ei sølvfarga boblejakke og har ein heller tvilsom utsjånad. Kor mykje ein skal legge vekt på hans meiningar kan vel diskuterast? Mobber du han for utseendet? Skal vi tvile på han fordi han kler seg litt spessielt? Det synes ikke jeg. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) *edit* greit, det var kanskje ikke rette tråden å poste borg julebrus (ja, jeg vet at denne tråden handlet om hamar bryggeri) Endret 13. oktober 2009 av Scrim Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Uff, feil julebrus Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Heregud ingen updates ?!?!? Har drekki optill flere liter Grans Julebrus i over en uke, og i dag fikk Meny inn yndlingen fra Ringnes eller hvor den er fra. Naaam, julebrusen kom faktisk i siste dagene i September i år altså Det må bety at der er bare et par dager igjen til jul, fikk hvertfall en blekke i posten i dag med tips til julepynt, klær gaver osv... lol. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Har ikke drukket julebrus siden testen, vil vente litt lengre. Prøve å spare litt på julestemninga Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 AASS JULEBRUS ER BEST <3333333333333333 jeg må jo nesten drikke det når etternavnet mitt er Aass da:D Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 AASS JULEBRUS ER BEST <3333333333333333 jeg må jo nesten drikke det når etternavnet mitt er Aass da:D Hmm kan nok si meg enig i den, vet ikke om du fikk det med deg men under årests julebrus testing for min del så ble den en sikker vinner Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 AASS JULEBRUS ER BEST <3333333333333333 jeg må jo nesten drikke det når etternavnet mitt er Aass da:D Hmm kan nok si meg enig i den, vet ikke om du fikk det med deg men under årests julebrus testing for min del så ble den en sikker vinner hehe fikk det med meg ja Aass vettu ;-) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 <3 <3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvorfor drikke gammel brus når man kan få helt ny? Kjøpte årets første flaske i dag, og det er nok rekord for hvor tidlig jula begynner! Årgangs brus er best sier julebruskongen. Av AASS JULEBRUS! Han sier at Hamar smaker som en champagnebrus/epledrink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå