Gå til innhold

Julebrustesting årgang 08 fra Hamar bryggeri (glassflaske)

Nopros

Anbefalte innlegg

Enig at rød julebrus er teh real shit, meeen lillehammer brusen er god den og, pleier og kjøpe den masse vis i seks pakkninger :D

Har meny og kebab shappe 10 meter utafor klasserommet og jeg kan love deg rundt oktober novembe så er det om igjen og komme seg først til butikken når det en vakker dag er kommi rød julebrus i den reserverte Julebrus delen av kjøleskapene :D

Blir utsolgt på bare noen minutter :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hvorfor drikke gammel brus når man kan få helt ny? Kjøpte årets første flaske i dag, og det er nok rekord for hvor tidlig jula begynner!

Årgangs brus er best sier julebruskongen.

Julebruskongen ikler seg og ei sølvfarga boblejakke og har ein heller tvilsom utsjånad. Kor mykje ein skal legge vekt på hans meiningar kan vel diskuterast? :p

For ikkje å snakke om at han kjøper brus på 1,5-liters flasker i plast.

Eg rører ikkje julemat eller drikke før 1. desember.

Lenke til kommentar
Hvorfor drikke gammel brus når man kan få helt ny? Kjøpte årets første flaske i dag, og det er nok rekord for hvor tidlig jula begynner!

Julebruskongen ikler seg og ei sølvfarga boblejakke og har ein heller tvilsom utsjånad. Kor mykje ein skal legge vekt på hans meiningar kan vel diskuterast? :p

For ikkje å snakke om at han kjøper brus på 1,5-liters flasker i plast.

Eg rører ikkje julemat eller drikke før 1. desember.

Men så er han en julebrusoholiker. Drikker det hele tiden! Så han har nok peiling :p

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Mobber du han for utseendet? Skal vi tvile på han fordi han kler seg litt spessielt? Det synes ikke jeg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Heregud ingen updates ?!?!?

Har drekki optill flere liter Grans Julebrus i over en uke, og i dag fikk Meny inn yndlingen fra Ringnes eller hvor den er fra.

Naaam, julebrusen kom faktisk i siste dagene i September i år altså :)

Det må bety at der er bare et par dager igjen til jul, fikk hvertfall en blekke i posten i dag med tips til julepynt, klær gaver osv... lol.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...