Nopros Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Da, tok jeg endelig fram den gyldenbrune flasken som har stått og fristet meg i 10-11 måneder. Dette er en test av årgangs-julebrus, julebrusen har stått på en hylle i vanlig rom-temperatur, litt over 20 grader i ca 11 måneder. For rundt to timer siden ble den satt i kjøleskapet. Nå skal det testes! Dette er altså brusen som skal drikkes: Forberedelser: T-02.00 : Ble satt i kjøleskapet T-00.05 : Få bort tacosaus smaken fra munn. Brukte isbit til dette. T 00.00: Åpner korken, et kort tssjjj. Jeg setter nesen til tuten, nydelig lukt. T 00.01: Jeg setter flasken mot munnen, NYDELIG hvem kunne ane hvor mange følelser det ligger i en så liten slurk, søtlig og god. T 00.05: Ikke så mye aroma lenger. tar en til slurk. Nesten helt ubeskrivelig T 00.10: Jeg er i julebrus rus noe så digg er det lenge siden jeg har smakt. Konklusjon: Julebrus er digg selv om den er, ganske gammel. Har lengtet etter denne brusen vær dag og den har stått på hyllen og fristet meg. I dag kunne jeg ikke motstå fristelsen lenger. Kjente ikke noe stor forskjell, men så er det lenge siden jeg har smakt den fersk og. Det var den (lille) rapporten, håper jeg ikke fristet dere for mye. Over og ut Edit: følte den ble litt tammere jo lenger ned i flaska jeg kom. Endret 28. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg gleder meg til julebrussesongen nå. Ikke Hamar-"julebrus", men skikkelig julebrus. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 HJULGUTT! slett innlegget ovenfor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Julebrus. Regner med at dette kommer i butikkhyllene allerede i oktober. Gleder meg! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hamar Lillehammer julebrus er den beste! Er ikke for søt heller. Det som er så synd med at de starter salget av julebrus allerede i midten av oktober er at de siste 2-3 ukene får jul så er det fullstendig utsolgt. Det ødelegger litt, har ikke mye julestemning i oktober. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Hamar Lillehammer julebrus er den beste! Er ikke for søt heller. Quoted for truth. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hamar Lillehammer julebrus er den beste! Er ikke for søt heller. Det som er så synd med at de starter salget av julebrus allerede i midten av oktober er at de siste 2-3 ukene får jul så er det fullstendig utsolgt. Det ødelegger litt, har ikke mye julestemning i oktober. Fyll skapene allerede i oktober da, så kan du begynne å drikke ved juletider. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hamar Lillehammer julebrus er den beste! Er ikke for søt heller. Det som er så synd med at de starter salget av julebrus allerede i midten av oktober er at de siste 2-3 ukene får jul så er det fullstendig utsolgt. Det ødelegger litt, har ikke mye julestemning i oktober. Fyll skapene allerede i oktober da, så kan du begynne å drikke ved juletider. Jeg klarer jo ikke å la det stå i fred helt til jul Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) "Julebrus Kongen" selv sier jo at julebrusen er best når den blir litt eldre. Denne mannen drikker julebrus året rundt. Da tar jeg han på ordet. Gryterett: du kan jo bare ha en kasse eller to stående så kjøper du nytt å drikke på mens du venter..? Endret 29. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Julebruskongen drikker jo ekkel rødbrus Men jeg kjente ikke stor forskjell, etter den hadde stått et år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har satt en julebrus-flaske i kjøleskapet nå. Fint å fylle opp skapet i februar-mars. Da kan du drikke julebrus hele året. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 "Julebrus Kongen" selv sier jo at julebrusen er best når den blir litt eldre. Denne mannen drikker julebrus året rundt. Da tar jeg han på ordet. Gryterett: du kan jo bare ha en kasse eller to stående så kjøper du nytt å drikke på mens du venter..? Han har vel mest 1,5 liters flasker? Vil tru at brus på plastflasker ikkje held seg like godt som på glass. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Dette hørtes bra ut Jonas! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Slo lett den varme Tuborgen på kalkbrenneriet i dag ja Lenke til kommentar
Flin Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hamar Lillehammer julebrus er den beste! Er ikke for søt heller. Quoted for truth. Slenger meg på den. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 First of all Flin, så var ikke du med. Dessuten var den Tuborgen god Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 First of all Flin, så var ikke du med. Dessuten var den Tuborgen god Tror du missforstod litt Edvard. Tuborgen var grei den. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nå vil jeg vite hva jeg ikke var med på! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Vi var bare på det pedostedet der han gutten ble knulla Mods: Slett posten hvis den var for vulgær og useriøs, ganske OT var den og. Edit: Vi var på kalkbrenneriet og koste oss litt bare, Edvard lagde noen peacer. Og jeg.. Pissa. Endret 29. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Den Hamar Lillehammer julebrustingen hadde være best om den hadde vært rød. Jula er rødt, brusen skal være rød! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå