Gå til innhold

MÅ ha ny tlf! Pris: 1-3000kr. Et par "krav"...

Shoo

Anbefalte innlegg

Nå er det slik at jeg kjøper ikke ny mobil hvert år, heller tvert i mot. Har nå sett meg lei av å ha en klikka SE K810i (heh), så nå er det på tide å få tak i ny mobil. Problemet for meg er jo selvfølgelig å finne ut hvilken mobil jeg skal gå for, da jeg er mørkegrønn på mobilfronten...

Kravene mine er nå så her i alle fall:

+ Pris: 1-3000,- (helst uten noe "lås" på abonnement da jeg har tlfnr. hos Tele2 fra før som jeg vil bruke)

+ MÅ ha kamera (hvor mange megapixler er ikke SÅ nøye, bare den har OK med megapixler...)

+ MÅ ha greit med minne! (mer enn SE K810i!...)

+ BØR ha god batteritid

+ BØR ha mulighet til å filme (men drar dette prisen til værs, så er ikke det så nøye med det)

+ Mulighet for surfing/wifi er også bra

+ GPS hadde også vært høvelig, men dette drar vel prisen opp flere hakk, eller?

(egentlig en tlf som er på nivå med K810i eller bedre, selvfølgelig...)

Er vel ikke den som stiller forferdelig med krav her, men men... Jeg er fornøyd bare jeg får meg mobil som har grei nok kamera, mulighet til å filme og at den har god nok batteritid. MMS-muligheter er jo selvfølge da... Er IKKE ute etter en mobil som har alt mulig med fancy dilldall som f.eks walkman, MSN osv! Men ja, finner man en grei nok mobil som passer kravene mine og som har de tingene, så kan man jo leve med det.

Har dere noen forslag på mobiler som hadde passet meg?

Endret av Shoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

+ Pris: 1-3000,- (helst uten noe "lås" på abonnement da jeg har tlfnr. hos Tele2 fra før som jeg vil bruke)

+ MÅ ha kamera (hvor mange megapixler er ikke SÅ nøye, bare den har OK med megapixler...)

+ BØR ha god batteritid

+ BØR ha mulighet til å filme (men drar dette prisen til værs, så er ikke det så nøye med det)

Jeg har nettopp kjøpt denne telefonen, hatt den i 2-3 uker nå. Jeg foreslår den da den oppfyller endel av kravene dine, til tross for at den er i det øvre delen av prisklassen din:

http://cdon.no/elektronikk/nokia_n79_white...b_green-4042013

-Pris: ca 3000

-5mpx - godt kamera, jeg er fornøyd med det (alt er selvsagt relativt, men for å være mobil)

-4gb minne

-Jeg er ikke imponert over batteriet. Dette kan dog være pga all den innebygde funksjonaliteten som suger strøm som jeg ofte bruker. (bluetooth, gps, wlan)

-Det innebygde kameraet er faktisk imponerende til filming, noe helt annet enn de mobiler jeg tidligere har vært borti

-Har WLAN og ok stor skjerm. opera mini eller innebygde programmet er ok.

-Denne har GPS.

Ellers så har den også FM-sender slik at du trådløst kan spille musikk fra telefonen på en hvilken som helst radio. Ganske kul funksjon. MP#-spiller, ok headset og handsfree følger med.

Min utgave heter i tillegg active edition, da blir prisen like over 3000, men da får du pulsklokkefunksjon i tillegg.

Ting jeg savner med telefonen er lommelyktfunksjonen fra w810i og batterilevetiden.

Utover det så er jeg fornøyd med telefonen. Tar litt tid å venne seg til menyer og taster når man går fra sony til nokia, hadde som sagt selv en W810i jeg gikk fra.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jøsses... W995 ser jo helt ypperlig ut! Tlf for ca. 3000kr som har, tjah, alt jeg spør om + litt ekstra! Til og med GPS... men den blir allikevel kanskje litt FOR dyr for meg, ser det ut som...

Noen flere forslag UNDER 3000kr å komme med? Helst en SE...... :D

Lenke til kommentar

+ BØR ha god batteritid

Jeg har nettopp kjøpt denne telefonen, hatt den i 2-3 uker nå. Jeg foreslår den da den oppfyller endel av kravene dine, til tross for at den er i det øvre delen av prisklassen din:

http://cdon.no/elektronikk/nokia_n79_white...b_green-4042013

-Pris: ca 3000

-5mpx - godt kamera, jeg er fornøyd med det (alt er selvsagt relativt, men for å være mobil)

-4gb minne

-Jeg er ikke imponert over batteriet. Dette kan dog være pga all den innebygde funksjonaliteten som suger strøm som jeg ofte bruker. (bluetooth, gps, wlan)

-Det innebygde kameraet er faktisk imponerende til filming, noe helt annet enn de mobiler jeg tidligere har vært borti

-Har WLAN og ok stor skjerm. opera mini eller innebygde programmet er ok.

-Denne har GPS.

Ellers så har den også FM-sender slik at du trådløst kan spille musikk fra telefonen på en hvilken som helst radio. Ganske kul funksjon. MP#-spiller, ok headset og handsfree følger med.

Min utgave heter i tillegg active edition, da blir prisen like over 3000, men da får du pulsklokkefunksjon i tillegg.

Ting jeg savner med telefonen er lommelyktfunksjonen fra w810i og batterilevetiden.

Utover det så er jeg fornøyd med telefonen. Tar litt tid å venne seg til menyer og taster når man går fra sony til nokia, hadde som sagt selv en W810i jeg gikk fra.

Tåler ingenting den da, min ble ødealgt etter litt over en ukes bruk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...