minibil Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Høres kanksje litt dumt ut, men skulle tyv låne båten til pappa litt, så mistet jeg hovedstrøm bryteren. Så gikk jeg bort på marinaen og kjøte en rød bryter som passet, men det kunne ikke gammern akseptere, så nå har jeg å få tak i den orginale hovedstrøm bryteren til en askeladden båt. må være svart, prikk lik som den gamle sett litt på maritim,men det var en flat en,så denkunne jeg vist ikke kjøpe! jævelig irritert på han ass,gammal gretten faen! Båten er en askeladden 505 freestyle, var vist nok en litt spesiell bryter Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ring å hør med Askvik. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sån går det når man tyvlåner båten til en "gammal gretten faen" og attpåtill klarer og miste hovedstrøm nøkkelen Henger meg på vbjornevik her.... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Håper egentlig at nøkkelen må bestilles fra et sted laaaangt vekke, og at det blir sånn 1000 kr i frakt + moms + delen, sånn at du får deg en lærepenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå